www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl
Datum: (2 jaar en 158 dagen geleden)

Unitrends MSP verenigt back-up-management met nieuwe Autotask integratie

Autotask PSA-gebruikers kunnen nu vanaf één scherm back-up-alerts managen en ticketing automatiseren

Amsterdam, 20 juni 2018 Unitrends MSP, het eerste bedrijf dat back-up, ransomwaredetectie en cloud-based business continuity voor de MSP-markt vanuit één platform aanbiedt, kondigt zijn nieuwste integratie met Datto’s Autotask PSA aan. De integratie is via de open API’s van Autotask en in samenwerking met het Autotask-integratieteam gebouwd en biedt Autotask PSA-gebruikers de mogelijkheid om hun Unitrends MSP appliances naadloos te bedienen vanaf één dashboard. Gebruikers kunnen nu vanuit hun Autotask PSA-console back-up-alerts bekijken en beheren, en automatisch back-upgerelateerde tickets maken. Daarnaast kunnen ze vanuit dezelfde console alle klantaccounts in één keer synchroniseren van Autotask PSA naar nieuwe Unitrends MSP appliances.

“Back-up is misschien wel de belangrijkste dienst die we onze klanten bieden”, zegt Dan Robinson, CEO en oprichter van Robinson Tech. “De mogelijkheid om moeiteloos een nieuwe Unitrends MSP appliance te installeren en vervolgens makkelijk back-up-alerts te bekijken en te beheren binnen het Autotask-dashboard, is geweldig voor onze productiviteit en schaalbaarheid. Met deze integratie kunnen we nóg sneller reageren op een alert of uitval, uren bijhouden en alle aspecten van de workflow managen vanuit één dashboard. Die extra efficiëntie is onbetaalbaar.”

“We zijn nog altijd vastberaden om de MSP-markt optimaal te ondersteunen”, zegt Mike Sanders, CEO van Unitrends MSP. “Met het oog op de recente fusie met Kaseya wilde het Unitrends MSP-team zijn toewijding aan de MSP-community nogmaals benadrukken. Daarom hebben we deze integratie met Autotask ontwikkeld.

We blijven ons product continu verbeteren met nieuwe integraties om aan de business continuity- en disaster recovery-eisen van MSP’s te voldoen.”

Verdere Unitrends MSP-integraties zijn, onder andere, VSA by Kaseya en Connectwise Manage. De Unitrends MSP-Autotask-integratie is gratis en vanaf nu beschikbaar.

Over Unitrends MSP
Unitrends MSP werd opgericht om MSP’s te voorzien van Unitrends’ grootschalige business continuity- en disaster recovery-oplossingen (BCDR). Unitrends put uit 25 jaar aan ervaring en is het eerste bedrijf om back-up, ransomwaredetectie en cloud-based business continuity voor de MSP-markt aan te bieden vanuit één krachtig platform. Unitrends MSP werkt elke dag samen met MSP’s om producten te ontwikkelen, die ze in staat stellen winstgevende BCDR-diensten en bijbehorende ondersteuning aan te bieden, waarmee MSP’s de betrouwbaarheid van die diensten kunnen vergroten. Kijk voor meer informatie op http://msp.unitrends.com.

Over Kaseya
Kaseyais dé leverancier van complete IT-beheeroplossingen voorManagedService Providers en hetmkb.Kaseyastelt organisaties in staat IT efficiënt te beheren en te beveiligen om zo succes te realiseren met IT-diensten. De oplossingen vanKaseyazijn beschikbaar als toonaangevende cloudoplossing en alson-premise-software. Hiermee hebben bedrijven vanuit één centraal punt controle over al hun IT, beheren ze makkelijk remote- en gedistribueerde omgevingen en automatiseren ze verschillende IT-beheertaken. De oplossingen vanKaseyabeheren momenteel meer dan tien miljoenendpointsover de gehele wereld en worden ingezet door klanten in uiteenlopende sectoren, waaronderretail, productie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie en financiën.Kaseyaheeft zijn hoofdkantoor in Dublin (Ierland), is niet-beursgenoteerd en is actief in meer dan twintig landen. Meer informatie is te vinden op www.kaseya.com.
Laatste van Kaseya
Kaseya breidt IT-security aanbod voor wereldwijde klanten uit met overname RapidFire Tools, softwareleverancier voor IT Assesment en Compliance

Unitrends MSP verenigt back-up-management met nieuwe Autotask integratie

Vijf acties die bedrijven moeten ondernemen om AVG-compliant te worden
Verstreken tijd: 2 jaar en 158 dagen
Kaseya contact

Logo Kaseya

+ 31 (0) 23 - 5563190
  info@kaseya.nl
  www.kaseya.nl
Kaseya sociaal

Kaseya tweets

Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV
Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo Nalanda Technology
Logo Kannegieter
Logo Boys with Brains
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Extreme Networks
Logo Ivanti