Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

T-Mobile introduceert onbeperkt mobiele data, sms’en en bellen voor 35 euro per maand

T-Mobile schudt telecomsector op met introductie onbeperkt premium mobiel internet voor extreem laag tarief

T-Mobile introduceert Go Unlimited EU, het enige echte tweejarige abonnement voor onbeperkt mobiel internet in Nederland, voor een vast bedrag van 35 euro per maand. Go Unlimited EU biedt onbeperkt de hoogste datasnelheid van T-Mobile via 4G in Nederland, onbeperkt bellen en sms’en in de EU en zestig dagen onbeperkt dataverbruik in de EU. Met Go Unlimited EU breekt T-Mobile opnieuw met bestaande conventies in de telecomwereld en het prijsniveau voor premium mobiel internet. Go Unlimited EU maakt deel uit van een compleet nieuw productaanbod van T-Mobile en is vanaf 16 januari beschikbaar voor zowel consumenten als bedrijven.

T-Mobile Go Unlimited biedt klanten onbeperkt muziek, video, gaming en social media plus onbeperkt bellen voor 35 euro per maand op het best geteste netwerk van Nederland. Martin Knauer, CEO a.i.van T-Mobile: “Mobiel internet is een onlosmakelijk onderdeel van ons leven geworden. En hoewel de landelijke beschikbaarheid van snel internet ons nu de mogelijkheid biedt het overal en altijd te gebruiken, voelen mensen zich nog altijd beperkt. En dat is storend. Vandaag maakt T-Mobile een grote sprong voorwaarts. We nemen Nederland mee naar een nieuw mobiel tijdperk en maken korte metten met datalimieten en prijzen. Go Unlimited EU biedt de beste mobiele internetervaring in Nederland.”

Concurrent van wifi
Martin Knauer: “Waarom zou je jezelf beperken tot wifi wanneer je bijv. Game of Thrones, voetbal, schaatsen, The Voice, Grey’s Anatomy of Suits onbeperkt op je smartphone of tablet kunt kijken? Waarom jezelf beperken als je altijd en overal onbeperkt muziek kunt streamen of je favoriete livestreams kunt bekijken voor slechts 35 euro per maand? Wifi heeft er een geduchte concurrent bij. Voor deze prijs hoeft niemand zich nog zorgen te maken over zijn of haar dataverbruik, of gebruik te maken van trage wifiverbindingen.Ik weet zeker dat veel van onze klanten nu eerder geneigd zullen zijn om internet via 4G te gebruiken. Zowel thuis als op kantoor.”

Compleet nieuw productaanbod
T-Mobile Go Unlimited EU is het vlaggenschip van een compleet nieuw productaanbod. T-Mobile Go biedt de keuze uit vijf abonnementen:
  • T-Mobile Go Unlimited EU: Onbeperkt data, bellen en sms’en in Nederland, onbeperkt bellen en sms’en plus zestig dagen onbeperkt internet in de EU. Daarna 10GB per maand in de EU. En tot 300 verschillende telefoonnummers te bellen per maand van Nederland naar de EU.
  • T-Mobile Go Unlimited EU + USA: Onbeperkt data, bellen en sms’en in Nederland, onbeperkt bellen en sms’en en zestig dagen onbeperkt internet in de EU én op het netwerk van T-Mobile USA. Daarna 10GB per maand in de EU en op het netwerk van T-Mobile USA.
  • T-Mobile Go met 1GB p/mnd (Basic), 5GB p/mnd (Next) en 10GB (Up) p/mnd: Onbeperkt bellen in Nederland, en tot 120 minuten bellen in de EU.
    • Go ‘Up’ biedt daarnaast kosteloos als extra optie Datavrije Muziek: In Nederland muziek streamen zonder data uit je abonnement te verbruiken.
    • Go ‘Up’ klanten die het einde van hun maandelijkse databundel bereiken, kunnen in Nederland op een lagere download-snelheid mobiel blijven internetten.
Meer informatie over de abonnementen en prijzen is hier te vinden.

Zakelijke klanten
Voor de zakelijke markt is T-Mobile Go Unlimited EU beschikbaar tot twintig simkaarten. Marieke Snoep, Directeur Zakelijke Markt: “Voor onze zakelijke klanten is dit een grote stap voorwaarts. Go Unlimited EU biedt de ultieme vrijheid om te werken en in contact te blijven met hun klanten en bedrijf - waar zij ook zijn en zonder enige beperking. Bovendien wordt hiermee het pijnpunt van klanten weggenomen dat ze gebruik moeten maken van onbeveiligde openbare wifi-netwerken. Geen enkele onderneming wil zich zorgen maken over onverwacht hoge rekeningen voor telecommunicatie. Go Unlimited EU biedt tegen een vast tarief van 35 euro volledige voorspelbaarheid wat betreft de kosten in Nederland en de EU. Voor bedrijven die zakendoen met de VS is er Go Unlimited EU + USA voor een vast maandbedrag van zestig euro per abonnement.” Voor de midden- en grootzakelijke markt biedt T-Mobile flexibele en unlimited oplossingen op maat.

Hét netwerk voor onbeperkt internet
Met T-Mobile Go profiteren klanten van het best geteste netwerk in Nederland met de grootste datacapaciteit en gemiddeld de hoogste snelheden. “We hebben flink geïnvesteerd in ons netwerk om onze klanten de beste mobiele internetervaring te bieden. Onbeperkt is alleen relevant als daarbij de juiste netwerkervaring wordt geleverd”, aldus Martin Knauer. In maart 2016 is het netwerk van T-Mobile door P3, 's werelds meest erkende testinstituut voor netwerken, uitgeroepen tot het best geteste netwerk in Nederland. Wereldwijd heeft het netwerk van T-Mobile de hoogste score ooit gemeten door P3 behaald. Knauer: “Ons netwerk is gebaseerd op de nieuwste technologie zodat het exponentiële datagroei aankan. Daarom kunnen we deze stap vandaag met het grootst mogelijke vertrouwen zetten. Om de beste te blijven, zullen we ook in 2017 investeren in onze netwerkkwaliteit en verdere verbetering van de capaciteit, toegankelijkheid en snelheid.”

Fair use gebruik
Om alle klanten een naadloze, mobiele internetervaring te kunnen bieden en een goed functionerend netwerk te garanderen, starten klanten met Go Unlimited EU en Go Unlimited EU+ USA, iedere dag met 5GB data. Daarna kunnen klanten ongelimiteerd 1 GB-aanvullers activeren. Deze GB-aanvullers zijn gratis en ook geldig in de EU.
Laatste van T-Mobile
Futurelab T-Mobile test app voor veiliger telefoongebruik in het verkeer

Klanttevredenheid T-Mobile Bereikt recordhoogte dankzij uitstekende netwerkprestaties, servicekwaliteit en vernieuwende proposities

T-Mobile introduceert Office Essential: een vast nummer op je mobiel
Fullstaq en Venafi bestrijden malware met Jenkins plugin voor Next-Gen Code Signing

Datacenter NorthC Oude Meer wordt aangesloten op het eigen netwerk van Relined Fiber Network in Amsterdam

Gezondheidsorganisaties, overheden en bedrijven omarmen de robot in hun strijd tegen het coronavirus

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Wat is het beste moment om boodschappen te doen?

Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

Werkend Nederland stelt veel vrije tijd boven een hoog inkomen

PragmatiQ versnelt digitale transformatie van bedrijven met Thinkwise low-code platform

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

Markteffect bij beste drie onderzoeksbureaus van Nederland!

Trend Micro verkozen tot ‘2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor Security’

VMware behaalt ruimschoots zijn belangrijkste Virtual Cloud Network-mijlpalen

Nieuwe MSSP’s zetten Secure SD-WAN van Fortinet in om klanten van onderscheidende netwerk- en beveiligingsdiensten te voorzien

Vertixo lanceert gratis encrypted video conference tool
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo HubSpot

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl