www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (4 jaar en 50 dagen geleden)

T-Mobile introduceert onbeperkt mobiele data, sms’en en bellen voor 35 euro per maand

T-Mobile schudt telecomsector op met introductie onbeperkt premium mobiel internet voor extreem laag tarief

T-Mobile introduceert Go Unlimited EU, het enige echte tweejarige abonnement voor onbeperkt mobiel internet in Nederland, voor een vast bedrag van 35 euro per maand. Go Unlimited EU biedt onbeperkt de hoogste datasnelheid van T-Mobile via 4G in Nederland, onbeperkt bellen en sms’en in de EU en zestig dagen onbeperkt dataverbruik in de EU. Met Go Unlimited EU breekt T-Mobile opnieuw met bestaande conventies in de telecomwereld en het prijsniveau voor premium mobiel internet. Go Unlimited EU maakt deel uit van een compleet nieuw productaanbod van T-Mobile en is vanaf 16 januari beschikbaar voor zowel consumenten als bedrijven.

T-Mobile Go Unlimited biedt klanten onbeperkt muziek, video, gaming en social media plus onbeperkt bellen voor 35 euro per maand op het best geteste netwerk van Nederland. Martin Knauer, CEO a.i.van T-Mobile: “Mobiel internet is een onlosmakelijk onderdeel van ons leven geworden. En hoewel de landelijke beschikbaarheid van snel internet ons nu de mogelijkheid biedt het overal en altijd te gebruiken, voelen mensen zich nog altijd beperkt. En dat is storend. Vandaag maakt T-Mobile een grote sprong voorwaarts. We nemen Nederland mee naar een nieuw mobiel tijdperk en maken korte metten met datalimieten en prijzen. Go Unlimited EU biedt de beste mobiele internetervaring in Nederland.”

Concurrent van wifi
Martin Knauer: “Waarom zou je jezelf beperken tot wifi wanneer je bijv. Game of Thrones, voetbal, schaatsen, The Voice, Grey’s Anatomy of Suits onbeperkt op je smartphone of tablet kunt kijken? Waarom jezelf beperken als je altijd en overal onbeperkt muziek kunt streamen of je favoriete livestreams kunt bekijken voor slechts 35 euro per maand? Wifi heeft er een geduchte concurrent bij. Voor deze prijs hoeft niemand zich nog zorgen te maken over zijn of haar dataverbruik, of gebruik te maken van trage wifiverbindingen.Ik weet zeker dat veel van onze klanten nu eerder geneigd zullen zijn om internet via 4G te gebruiken. Zowel thuis als op kantoor.”

Compleet nieuw productaanbod
T-Mobile Go Unlimited EU is het vlaggenschip van een compleet nieuw productaanbod. T-Mobile Go biedt de keuze uit vijf abonnementen:
  • T-Mobile Go Unlimited EU: Onbeperkt data, bellen en sms’en in Nederland, onbeperkt bellen en sms’en plus zestig dagen onbeperkt internet in de EU. Daarna 10GB per maand in de EU. En tot 300 verschillende telefoonnummers te bellen per maand van Nederland naar de EU.
  • T-Mobile Go Unlimited EU + USA: Onbeperkt data, bellen en sms’en in Nederland, onbeperkt bellen en sms’en en zestig dagen onbeperkt internet in de EU én op het netwerk van T-Mobile USA. Daarna 10GB per maand in de EU en op het netwerk van T-Mobile USA.
  • T-Mobile Go met 1GB p/mnd (Basic), 5GB p/mnd (Next) en 10GB (Up) p/mnd: Onbeperkt bellen in Nederland, en tot 120 minuten bellen in de EU.
    • Go ‘Up’ biedt daarnaast kosteloos als extra optie Datavrije Muziek: In Nederland muziek streamen zonder data uit je abonnement te verbruiken.
    • Go ‘Up’ klanten die het einde van hun maandelijkse databundel bereiken, kunnen in Nederland op een lagere download-snelheid mobiel blijven internetten.
Meer informatie over de abonnementen en prijzen is hier te vinden.

Zakelijke klanten
Voor de zakelijke markt is T-Mobile Go Unlimited EU beschikbaar tot twintig simkaarten. Marieke Snoep, Directeur Zakelijke Markt: “Voor onze zakelijke klanten is dit een grote stap voorwaarts. Go Unlimited EU biedt de ultieme vrijheid om te werken en in contact te blijven met hun klanten en bedrijf - waar zij ook zijn en zonder enige beperking. Bovendien wordt hiermee het pijnpunt van klanten weggenomen dat ze gebruik moeten maken van onbeveiligde openbare wifi-netwerken. Geen enkele onderneming wil zich zorgen maken over onverwacht hoge rekeningen voor telecommunicatie. Go Unlimited EU biedt tegen een vast tarief van 35 euro volledige voorspelbaarheid wat betreft de kosten in Nederland en de EU. Voor bedrijven die zakendoen met de VS is er Go Unlimited EU + USA voor een vast maandbedrag van zestig euro per abonnement.” Voor de midden- en grootzakelijke markt biedt T-Mobile flexibele en unlimited oplossingen op maat.

Hét netwerk voor onbeperkt internet
Met T-Mobile Go profiteren klanten van het best geteste netwerk in Nederland met de grootste datacapaciteit en gemiddeld de hoogste snelheden. “We hebben flink geïnvesteerd in ons netwerk om onze klanten de beste mobiele internetervaring te bieden. Onbeperkt is alleen relevant als daarbij de juiste netwerkervaring wordt geleverd”, aldus Martin Knauer. In maart 2016 is het netwerk van T-Mobile door P3, 's werelds meest erkende testinstituut voor netwerken, uitgeroepen tot het best geteste netwerk in Nederland. Wereldwijd heeft het netwerk van T-Mobile de hoogste score ooit gemeten door P3 behaald. Knauer: “Ons netwerk is gebaseerd op de nieuwste technologie zodat het exponentiële datagroei aankan. Daarom kunnen we deze stap vandaag met het grootst mogelijke vertrouwen zetten. Om de beste te blijven, zullen we ook in 2017 investeren in onze netwerkkwaliteit en verdere verbetering van de capaciteit, toegankelijkheid en snelheid.”

Fair use gebruik
Om alle klanten een naadloze, mobiele internetervaring te kunnen bieden en een goed functionerend netwerk te garanderen, starten klanten met Go Unlimited EU en Go Unlimited EU+ USA, iedere dag met 5GB data. Daarna kunnen klanten ongelimiteerd 1 GB-aanvullers activeren. Deze GB-aanvullers zijn gratis en ook geldig in de EU.
Laatste van T-Mobile
Futurelab T-Mobile test app voor veiliger telefoongebruik in het verkeer

Klanttevredenheid T-Mobile Bereikt recordhoogte dankzij uitstekende netwerkprestaties, servicekwaliteit en vernieuwende proposities

T-Mobile introduceert Office Essential: een vast nummer op je mobiel
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verstreken tijd: 4 jaar en 50 dagen
T-Mobile contact

Logo T-Mobile

pers@t-mobile.nl
  www.t-mobile.nl
T-Mobile sociaal

T-Mobile tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo RobotWise