www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau

Orange Cyberdefense bedrijfsprofiel

Logo Orange Cyberdefense
Orange Cyberdefense is de deskundige cybersecurity businessunit van Orange Group en biedt managed security, detectie en respons diensten aan organisaties over de hele wereld. Als dé beveiligingsprovider van Europa streven we ernaar de vrijheid te beschermen en een veiligere digitale samenleving op te bouwen. Wij zijn een bedreigingsonderzoeks- en inlichtingengestuurde beveiligingsprovider die ongeëvenaarde bescherming biedt tegen huidige en opkomende bedreigingen. Met een trackrecord van meer dan 25 jaar op het gebied van informatiebeveiliging, meer dan 250 onderzoekers en analisten en 16 CyberSOC’s verspreid over de hele wereld en verkoop- en servicesondersteuning in 160 landen, kunnen wij wereldwijde bescherming bieden met lokale expertise en onze klanten ondersteunen gedurende de hele levenscyclus van bedreigingen. Voor meer informatie, bezoek https://orangecyberdefense.com/nl/ of volg ons op LinkedIn, Twitter en onze blogs.

Orange is een van ’s werelds meest toonaangevende telecommunicatiebedrijven met een omzet van 42,2 miljard euro en 266 miljoen klanten wereldwijd op 31 december 2019. Orange is genoteerd aan de Euronext Parijs (ORA) en aan de New York Stock Exchange (ORAN). In december 2019 presenteerde Orange zijn nieuwe "Engage 2025" strategisch plan, onderbouwd met sociale en ecologische verantwoording. Door de snelle groei in gebieden als B-to-B-diensten en het centraal stellen van data en KI in innovatie, zal de hele Orange Group een aantrekkelijke en verantwoordelijke werkgever zijn. Orange en andere product- of servicenamen van Orange die in dit bericht zijn opgenomen, zijn handelsmerken van Orange of Orange Brand Services Limited.

info@nl.orangecyberdefense.com

contactformulier
   perspagina

KvK