Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 3 dagen geleden)

Audiocodes en CC4Skype sluiten testperiode succesvol af

Vianen, 25 september 2017 – CC4Skype maakt vandaag bekend dat de testperiode op de Audiocodes CloudBond 365 oplossing succesvol is afgerond. De combinatie van deze customer contact oplossing en de CloudBond 365 appliance zorgt ervoor dat klanten eenvoudig en snel functionaliteiten kunnen toevoegen aan hun Skype for Business omgeving.

Microsoft Skype for Business biedt basis telefonie functionaliteiten en vertrouwt op gecertificeerde Skype for Business technologiepartners, zoals CC4Skype, om die te verrijken, bijvoorbeeld het eenvoudig routeren van inkomende gesprekken of andere klantinteracties naar de juiste persoon. Een must voor bedrijven die een betere klantervaring willen creëren. CC4Skype biedt een scala aan oplossingen, van een eenvoudige attendant console tot een volledig multi media contact center.

AudioCodes’ CloudBond 365 is een veelzijdige appliance die de volledige Skype for Business functionaliteit biedt, met connectiviteit naar de Cloud aan de ene kant en PSTN aan de andere kant. Het biedt een eenvoudige migratie met een hybride oplossing. CloudBond 365 kan een hybride situatie als Cloud PBX-local PSTN-connectiviteit op verschillende manieren ondersteunen, waaronder greenfield, remote locaties en een bestaande Skype for Business infrastructuur.

“Deze aankondiging betekent dat we nu de mogelijkheden van de CloudBond 365 kunnen combineren met de eenvoudige implementatie van CC4Skype”, zo geeft GertJan Coolen, CTO van CC4Skype, aan. “Een krachtige combinatie voor iedereen die start met Skype for Business of wil uitbreiden. Voor onze business partners en onze klanten betekent dit een nóg snellere implementatie van onze oplossing”.

“Wij zijn blij dat wij ons portfolio met aanvullende oplossingen bovenop CloudBond 365 kunnen uitbreiden met CC4Skype”, zo geeft Jeroen Engering, Director Cloud Applications bij AudioCodes, aan. “Veel van onze klanten hebben additionele functionaliteiten bovenop Skype for Business nodig, met name op het contact center vlak. Zowel bedrijven uit het MKB als grote ondernemingen. Met CloudBond 365 en CC4Skype bieden wij een robuuste oplossing voor deze vraag uit de markt”.

Over Audiocodes
AudioCodes Ltd. ontwerpt, produceert en verkoopt geavanceerde Voice over IP en geconvergeerde VoIP en Data networking producten en applicaties aan telecom service providers en bedrijven via een indirect verkoopkanaal van geaccrediteerde distributeurs. AudioCodes producten worden wereldwijd geïnstalleerd in IP, Mobiel, Kabel en Breedband netwerken als ook in de netwerken van MKB- en grootzakelijke bedrijven.

Het portfolio omvat een diversiteit aan innovatieve en kosteneffectieve producten voor geconvergeerde netwerken, zoals Media Gateways, Enterprise Session Border Controllers (E-SBC), Residential Gateways, Multi-Service Business Routers, IP Phones, Mobile VoIP Clients, Media Servers en Value Added Software Applicaties. http://www.audiocodes.com.

Over CC4Skype
CC4Skype biedt customer care software voor intuïtief klantcontact. De oplossing is volledig ontwikkeld voor en geïntegreerd met Skype for Business. Eenvoudig in implementatie en in gebruik, niet alleen voor klantencontact afdelingen maar ook voor receptionisten en exploitanten, inclusief professionele real-time dashboards en historische rapporten. De client-, supervisor-, operator- en beheer interfaces zijn ontworpen vanuit het perspectief van de gebruikers. Door de gekozen ontwikkelingsmethode is de klantenservice oplossing voor Skype for Business betrouwbaar en schaalbaar. http://www.cc4skype.com
Laatste van CONTACTCENTER4ALL
Seamless integration of The Voice of O365 and CONTACTCENTER4ALL

CC4Skype is nu CONTACTCENTER4ALL

Beter maken zit in het DNA van Perspectief
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf

Kaspersky publiceert zijn eerste Transparency Report

Xperit onderdeel van AXELIO, een nieuwe groep Microsoft-partners

Lubbers De Jong versterkt team met drie nieuwe aanwinsten

Vier op de vijf supportprofessionals hoort zaken die voor de rest van de organisatie nog geheim zijn

Barracuda lanceert ‘cloud-native’ security om de implementatie van Secure Access Service Edge (SASE) te versnellen

Onderzoek Thales: Thuiswerken vraagt om een moderne security-aanpak

Financieel verantwoordelijken willen dat de vrije ruimte in werkkostenregeling blijvend verhoogd wordt naar 3 procent

Slechts helft huishoudens verandert standaard wachtwoord wifi-netwerk

GrassGreener slaat handen ineen met Twegos om visie op werving breder in te zetten

Gelijkheid, diversiteit en inclusie: goed voor de medewerkers, maar ook goed voor het bedrijf?

Universiteit van Oxford en Oracle helpen onderzoeksorganisaties om samen sneller COVID-19-varianten te identificeren

CCS benoemt Winfried van Holland als nieuwe CTO

Economie Randstad relatief hard getroffen in coronacrisis
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

NorthC Group tekent bindende overeenkomst voor de overname van Duitse colocatieprovider IPX

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen

Eerste editie Planet Robot op woensdag 30 maart 2022

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Lubbers De Jong

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials