www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Zycko organiseert Microsoft Office 365-workshop

Amsterdam, 11 maart 2014 – De vraag naar cloud-diensten groeit elk jaar gestaag. Volgens de voorspellingen van Gartner vertegenwoordigt de wereldwijde markt van publieke cloud-diensten in 2015 een waarde van 180 miljard dollar. Steeds meer bedrijven maken de overstap naar de cloud vanwege de flexibiliteit, agility en kostenbesparingen. Een aantrekkelijk alternatief voor traditionele on-premise applicaties is Microsoft Office 365. Om optimaal te profiteren van Office 365 houdt value-added distributeur van technisch hoogwaardige IT-oplossingen, Zycko samen met Riverbed op woensdag 19 maart een speciale lunch workshop.

Met cloud-gebaseerde applicaties kunnen bedrijven kosten verlagen, efficiënt opschalen en de prestaties van organisaties aanzienlijk verbeteren. Maar de internetverbindingen slibben vol, waardoor dit soort applicaties steeds trager presteren en de kwaliteit schommelt, met ontevreden gebruikers als gevolg. WAN-optimalisatie lost dit probleem op door het dataverkeer op een intelligente manier te versnellen en tegelijk te besparen op dataverkeer. Tijdens de workshop kunnen deelnemers ervaren hoe de Riverbed-producten werken en welke voordelen ze bieden om de Quality of Service te verhogen. Een daarvan is Riverbed Steelhead, een WAN-optimalisatie appliance die zorgt voor genoeg bandbreedte in een IP-netwerk en biedt tot 100 maal betere prestaties voor SaaS-applicaties, zoals Microsoft Office 365 ongeacht of de eindgebruiker zich op het hoofdkantoor bevindt of een andere locatie van het bedrijf. Hierdoor krijgen werknemers een betere gebruikerservaring en kunnen ze productiever werken.

Tijdens de workshop komen de prestatieverbeteringen dankzij MS Office 365 aan bod, zoals het verhogen van de productiviteit en verminderen van IT-klachten. Daarnaast wordt ingegaan op Steelhead-appliances waarmee MS Office 365 tot 33 keer zo snel kan worden geleverd tegen 97 procent minder bandbreedte.

De workshop start om 12.00 uur en zal rond 14.00 ten einde zijn. Voor een volledig overzicht van het programma klikt u hier en om u aan te melden hier.

Over Zycko
Zycko is een internationale ‘value-added’ distributeur van technisch hoogwaardige en innovatieve oplossingen in de IT- infrastructuur. Focusgebieden zijn Networking, Storage, HD video en Voice over IP. Daarnaast leveren ze een uitgebreid portfolio aan virtualisatie- en cloudoplossingen. Door de hoogwaardige technologische kennis en verregaande expertise van de verschillende marktsegmenten zijn zij in staat om, samen met de system integrators en resellers, oplossingen te leveren die naadloos aansluiten op de wensen en eisen van eindgebruikers. Zycko werkt samen met internationale strategische partners zoals Riverbed, LifeSize, Prolabs, Meru, Vyatta, Tintri, Asigra, Edge-Core, Isilon, Eaton, Usystems, Talari en DMP Digital Signage. Zycko is winstgevend sinds haar oprichting in 1999. Met 15 kantoren wereldwijd is Zycko actief op drie continenten. Voor meer informatie bezoek www.zycko.nl.

Meer informatie voor de pers:
Onno Louwen
L&DJ PR
T: +31 (0)20 205 0429
E-mail: onno@l-dj.nl

Dit persbericht is ook online te lezen.
Laatste van Zycko Benelux
Zycko wordt distributeur van KEMP Technologies

Zycko ziet groeiende interesse in videoconferencing

Zycko organiseert Microsoft Office 365-workshop

Logo Lubbers De Jong
Zycko Benelux contact

Logo Zycko Benelux

info@zycko.nl
  www.zycko.nl
Zycko Benelux sociaal

Zycko Benelux tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comContentbureau