www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
2472 volgers blijven op de hoogte!
Western Digital Netherlands B.V. bedrijfsprofiel

WD, onderdeel van Western Digital, is al jaren innovator en marktleider in de opslagbranche. Als trendsetter in opslagtechnologie, produceert het bedrijf betrouwbare, high-performance hard disk drives (hdd) en solid disk drives (sdd). Deze schijven worden behalve in de eigen opslagproducten, door OEM’s en systeembouwers toegepast in desktop- en mobiele computers, in bedrijfscomputersystemen, embedded systemen en consumentenelektronica. De marktleidende opslagproducten en –systemen, netwerkproducten, mediaspelers en softwareoplossingen van WD stellen wereldwijd mensen in staat eenvoudig hun content te bewaren, op te slaan, te beschermen, te delen en te beleven op meerdere apparaten. WD werd in 1970 opgericht. Het hoofdkantoor is gevestigd in Irvine, Californië  (VS). Kijk voor meer informatie op de website van het bedrijf: www.wd.com.

Western Digital Corp. (NASDAQ: WDC) levert wereldwijd producten en diensten die mensen in staat stellen digitale content te maken, beheren, beleven en behouden. De bedrijven binnen dit concern ontwerpen en vervaardigen opslagapparaten, netwerkapparatuur en mediaspelers van de merken WD, HGST en G-Technology. Op het investeerdersgedeelte van de website van het bedrijf (www.westerndigital.com) is financiële informatie en informatie voor investeerders te vinden.

T : 020 446 7600
W :