www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

HSO biedt nieuwe oplossing voor digitale factuurverwerking

Veenendaal, 5 februari 2018 – HSO, actief als Microsoft Solution Integrator voor de implementatie, de optimalisatie en het 24/7-beheer van Microsoft Dynamics, kondigt een samenwerking aan met ISProjects. De twee partijen combineren hun expertises op het gebied van Dynamics en automatische factuurverwerking in de nieuwe oplossing Dynamics Invoice.

Het nieuwe Dynamics Invoice wordt op de markt gebracht door Dynamics Software, dat onderdeel is van de HSO Group. De app is volledig geïntegreerd met Microsoft Dynamics 365 (voorheen AX) en zal gebruikers ondersteunen bij het automatiseren van de inkomende factuurstroom. Inkomende facturen worden geheel automatisch gescand, herkend en opgeslagen. Deze automatiseringsslag biedt een flinke tijd- en kostenbesparing, doordat handwerk wordt voorkomen en er meer zicht is op bijvoorbeeld projectverplichtingen.

“Wij zijn trots op het nieuwe samenwerkingsverband met ISProjects,” zegt Teus Bouw, CTO HSO Group en Managing Director Dynamics Software. “We horen van veel klanten dat zij een geïntegreerde oplossing rond facturatie missen. Met Dynamics Invoice kunnen wij hier nu bij ondersteunen. We kijken dan ook uit naar een mooie en waardevolle samenwerking.”

-------

Noot voor de redactie: bijgevoegd een foto op hoge resolutie van de ondertekening met links Martijn Delfgaauw, ISProjects en rechts Teus Bouw, HSO.

Over HSO
Sinds 1989 is HSO actief als Microsoft Solution Integrator en uitgegroeid tot een succesvol ICT-bedrijf met meer dan 550 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. HSO ondersteunt lokale en internationale bedrijven in de retail, groothandel, industrie en (technische) dienstverlening om met digitale technologie het verschil te maken. Het fundament hiervoor is Microsoft Dynamics 365: een compleet platform van CRM, ERP, Office 365 en BI-software. HSO verzorgt de implementatie, optimalisatie en het 24/7 beheer van deze cloud oplossingen. Meer informatie over HSO is te vinden op https://www.hso.com/nl of volg HSO op Twitter via @HSO_NL.

Over ISProjects
ISProjects is de grootste zelfstandige leverancier van “Procure to Pay” oplossingen in de Benelux. ISProjects creëert oplossingen voor het automatiseren van de inkomende factuurstroom, het declaratieproces, het inkoopproces en contractmanagement. Uniek zijn de standaard turn-key integraties met o.a. AX en Dynamics 365. ISProjects richt zich primair op organisaties in de “profit” sector, met name handel, industrie, retail, bouw en installatie. Ze zijn inmiddels 18 jaar actief en ruim 200 bedrijven, nationaal en internationaal, maken gebruik van hun software-oplossingen. Kijk voor meer informatie op https://www.isprojects.nl/nl/.

Marcommit
Arlieke Tammer