www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

Kewill bedrijfsprofiel

Logo Kewill
Kewill is een leverancier van technologische oplossingen waarmee zowel logistieke dienstverleners als verladers in staat zijn om hun goederen nationaal en internationaal te distribueren. De toepassingen van Kewill stellen bedrijven in staat hun lokale, internationale of wereldwijde transport en logistieke operaties te verbeteren en te integreren met andere ketenpartners. Kewill levert standaard softwaresystemen voor transport en warehousing, freight forwarding, douane en compliance, parcel shipping en B2B integratie. Gebruikers van de software kunnen bouwen op de rijke functionaliteiten en uitvoerige branchekennis voor verbetering van hun processen en informatievoorziening. Dit levert organisaties een beter resultaat, meer winstgevendheid, kostenbesparingen en meer tevreden klanten op.

Kewill is opgericht in 1972. Tot onze klanten in de Benelux behoren onder andere: Bakker Logistiek, C. van Heezik B.V., CTS Group, Goes Transport, Jan de Rijk Logistics, Janssen Logistics, Loendersloot Internationale Expeditie B.V., NSK Europe, Rabelink, Raben, Seacon, Van Maanen B.V., VAT Logistics, Visbeen & Zn. B.V. en Vos Logistics.

infonl@kewill.com

Volg Kewill via: twitter | blog
Laatste persberichten
Hankyu Hanshin Express implementeert Kewill Global Forwarding in België en Nederland