Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2513 volgers @ICTberichten

Avanade bedrijfsprofiel

Logo Avanade
Avanade is leverancier van innovatieve digitale en cloud-services, zakelijke oplossingen en op design gebaseerde ervaringen op het Microsoft-ecosysteem. Onze professionals brengen een gedurfde, frisse manier van denken in combinatie met technologie, zakelijke en industriële expertise om een menselijke impact te hebben op onze klanten, hun klanten en hun werknemers.

Wij zijn de kracht achter de Accenture Microsoft Business Group en helpen bedrijven met het Microsoft-platform klanten aan zich te binden, medewerkers in hun kracht te zetten, activiteiten te optimaliseren en producten te transformeren. Avanade heeft 44.000 professionals in 25 landen die onze klanten de beste ideeën brengen door middel van een samenwerkingscultuur die diversiteit eer aandoet en een afspiegeling is van de gemeenschappen waarin we actief zijn. Avanade, behoort tot Accenture en werd in 2000 opgericht door Accenture LLP en Microsoft Corporation.

info-nl@avanade.com

Volg Avanade ook via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Avanade viert Pride Week met nieuw beleid voor transitie en verandering van geslachtsexpressie