Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

LG Electronics bedrijfsprofiel

Logo LG Electronics
LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) is wereldwijd leider en technologische innovator op gebied van consumentenelektronica, mobiele communicatiemiddelen en huishoudelijke apparatuur. Met 77.000 werknemers en 125 locaties wereldwijd, boekte LG een wereldwijde omzet van USD 49.96 miljard (KRW 56.51 triljoen) in 2015. LG Electronics bestaat uit vier bedrijfsonderdelen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solutions en Vehicle Components – en is één van ‘s werelds toonaangevende producenten van flatscreen televisies, mobiele apparaten, airconditioners, wasmachines en koelkasten. LG Electronics Benelux Sales BV is gevestigd in Amstelveen, Nederland, met een regionaal kantoor in Edegem, België. Meer informatie en nieuws over LG Electronics is te vinden op lg.com/nl en lgnewsroom.nl.

perspagina

Volg LG Electronics via: facebook | twitter | youtube | blog