Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Solipsis b.v. bedrijfsprofiel

Logo Solipsis b.v.
Solipsis b.v. is gespecialeerd in IT-diensten op het gebied van Managed Services en Document Management. De businessunit Managed Services richt zich op het implementeren en beheren van infrastructuren. Document Management houdt zich bezig met het ontwikkelen en onderhouden van oplossingen voor het digitaal beheren, ondertekenen, distribueren, printen, presenteren en archiveren van data. Wensen worden vertaald in adequate oplossingen, waarbij kosten, baten en effectiviteit goed in het oog worden gehouden. Solipsis biedt dan ook ‘Comfort Class in IT’. Solipsis bv is onderdeel van de Solipsisgroep, waartoe ook Solipsis Managed Services, IntraData en Holland House behoren.

info@solipsis.nl

Volg Solipsis b.v. via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Computron neemt Solipsis Managed Services B.V. over