Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 25 dagen geleden)
PR: Wisse Kommunikatie

thyssenkrupp levert maatwerk traplift binnen twee weken

Dankzij HoloLinc-technologie wordt productietijd met 50% teruggebracht

Krimpen aan den IJssel thyssenkrupp, wereldwijd aanbieder van thuismobiliteitsoplossingen, zet de Microsoft HoloLens en de HoloLinc-technologie in voor het inmeten van haar trapliften. Dankzij de combinatie van deze innovatieve oplossingen kan thyssenkrupp Home Solutions als enige leverancier een maatwerk traplift binnen twee weken na het inmeten installeren. De toepassing van deze technologieën verkort de productietijd van één maand tot twee weken.

Met HoloLinc meet de adviseur van thyssenkrupp Home Solutions tijdens het eerste bezoek de trap op en zet hij de data ter plekke in de cloud, waar de traplift wordt geconfigureerd in een 3D-projectie. Zo kunnen de adviseur en de koper van de lift direct bekijken hoe de traplift eruit zal komen te zien in de woning en kunnen ze nog tijdens het inmeten aangeven welke bekleding, type stoel of kleur rail de voorkeur heeft. Naast de trapoppervlakten en de afstand tot de muur brengt de oplossing ook eventuele obstakels in kaart, zoals een verwarming langs de trap of lichtschakelaars.

“Een innovatieve oplossing als HoloLinc biedt grote voordelen”, legt Bert Grootjen, directeur van thyssenkrupp Home Solutions Benelux, uit. “Onze klanten kunnen vanaf nu hun mobiliteitsoplossing ‘in hun eigen huis’ bekijken voordat deze wordt geproduceerd, waardoor ze een goed gefundeerde aankoopbeslissing kunnen nemen. Bovendien zorgt HoloLinc voor de nodige gemoedsrust, aangezien zij weten dat ze binnen twee weken weer volledig mobiel zijn in hun eigen huis.”

HoloLinc is een combinatie van de Microsoft HoloLens mixed reality-technologie en een cloud based configurator, en is ontwikkeld in samenwerking met Microsoft en een groot Zwitsers IT-bedrijf. Doordat alle meetgegevens direct kunnen worden doorgezet in een order, verkort het gebruik van HoloLinc de periode tussen het opmeten en het installeren van de traplift met factor twee. Alle adviseurs van thyssenkrupp Home Solutions zijn inmiddels uitgerust met het benodigde materieel om de HoloLinc-technologie toe te passen.

Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marlous Fortuin van Wisse Kommunikatie, via +31 26 4431523 of via marlous.fortuin@wisse-worldcom.nl of met Jeroen Mäkel, Marketing Manager bij thyssenkrupp Home Solutions via +31 180 530 831 of via jeroen.maekel@thyssenkrupp.com.

Over thyssenkrupp Home Solutions
thyssenkrupp Home Solutions uit Krimpen aan den IJssel is al sinds 1953 een belangrijke speler op de Nederlandse markt voor wat betreft kwalitatief hoogwaardige mobiliteitsoplossingen. In al haar producten, zoals trapliften, plateauliften en huisliften, spelen innovatie, service, kwaliteit en gebruiksvriendelijke technologie een grote rol. Daarnaast levert thyssenkrupp landelijke service voor al haar producten door eigen monteurs in te zetten die periodiek opgeleid en bijgeschooldworden. thyssenkrupp produceert haar trapliften in haar eigen fabriek in Krimpen aan den IJssel.

Meer informatie is te vinden via https://www.thyssenkrupp-homesolutions.nl

Over thyssenkrupp Elevator
De Elevator Technology business area brengt de wereldwijde activiteiten van de thyssenkrupp Group op het gebied van personenvervoerssystemen samen. Met een omzet van 7,7 miljard euro in het boekjaar 2016/2017 en klanten in 150 landen, is thyssenkrupp Elevator een van de meest toonaangevende liftleveranciers ter wereld. Met 50.000 werknemers biedt het bedrijf innovatieve en

energie-efficiënte producten die ontworpen zijn om aan de individuele eisen van klanten te voldoen. Het portfolio omvat personen- en goederenliften, roltrappen en rolpaden, passagiersbruggen, trap- en platformliften alsmede dienstverlening op maat voor alle producten. Het uitgebreide verkoop- en servicenetwerk met 1.000 locaties over de hele wereld garandeert klanten nabijheid van producten en diensten.

Engineering. Tomorrow. Together.
thyssenkrupp is al meer dan 200 jaar leverancier van producten en diensten in zeer uiteenlopende sectoren, zoals de automobielindustrie, bouw en constructie, chemische industrie, energie, voeding, olie en gas, aerospace, mijnbouw en metaal, engineering, scheepsbouw en speciale voertuigen.

Engineering zit in ons bloed. Technische toepassingen ontwikkelen, dat is wat we doen. Sterker nog, bij thyssenkrupp denken we in techniek. Of we nu op industriële complexen werken of op kantoor. Waar dan ook ter wereld. Dat betekent dat we constant werken aan nog slimmere, innovatievere oplossingen, voor zowel grote als kleine klanten.
Laatste van thyssenkrupp
thyssenkrupp levert maatwerk traplift binnen twee weken

thyssenkrupp biedt levenslange garantie op trapliften

De meest ontoegankelijke situatie van Nederland opgelost
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 3 jaar en 25 dagen
thyssenkrupp contact

Logo thyssenkrupp

thyssenkrupp sociaal

thyssenkrupp tweets

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO
Logo Schneider Electric