Groningen, 10 januari 2010 - Het Instituut voor Informatie- en Communicatietechnologie van de Hanzehogeschool Groningen houdt dit studiejaar vijf prikkelende lezingen voor haar studenten. De tweede lezing vindt plaats op donderdag 13 januari onder de titel #onthemoev (waarbij moev staat voor mobile event). Het programma start om 15.45 uur in De Appel, Zernikeplein 7 op de ZernikeCampus.
PROGRAMMA
- 15.45 - 16.00: ontvangst en registratie
- 16.05 - 16.15: inleiding door dagvoorzitter Frank Willems, lector regisseren van ondernemende netwerken bij de Hanzehogeschool Groningen, partner bij adviesbureau Twynstra Gudde
- 16.15 - 16.35: Folkert Ringnalda: “Social media is een psychologisch fenomeen waarin techniek een bedenkelijke rol speelt”
- 16.45 - 17.05: Ed Overmars: Social media in de praktijk - Hoe haal je het optimale uit LinkedIn?
- 17.15 - 17.35: Patrick Savalle: Een snelcursus out-of-the-box denken - op zoek naar the Ghost in the Machine
- 17.45 - 17.50: afsluiting door dagvoorzitter
- 17.50 - 19.00: borrel en netwerken
De lezingen zijn bedoeld voor alle studenten van het Instituut voor ICT, maar natuurlijk ook voor andere belangstellenden. De volgende lezingen staan gepland op 10 maart, 28 april en 23 juni. De onderwerpen zijn het nieuwe werken, crowdsourcing, social media en open source software.
Aanmelding kan via
a.dol@pl.hanze.nl onder vermelding van naam en contactgegevens.
Noot voor de pers: voor meer informatie kunt u contact opnemen met Steffy Praamstra, persvoorlichter Hanzehogeschool Groningen, tel. (050) 595 56 56 of 06 22404049.