Het is de bedoeling dat in de maand mei 2008 een nieuwe website van start zal gaan die docenten de mogelijkheid biedt om online aan leerlingen in het voortgezet onderwijs en aan MBO-leerlingen bijles of begeleiding te geven. Zowel de docent als de leerling hoeven hiervoor dus voortaan de deur niet meer uit.
Voor deze nieuwe website
www.DigiBijles.nl zoeken wij docenten, universitair en hbo- afgestudeerden met affiniteit voor lesgeven en ouderejaars studenten, met name studenten aan lerarenopleidingen.
Meer informatie is te vinden op
www.digitalebijlescentrale.com. Daar kun je je ook aanmelden.