Een op die vier voorspelt onrust op de werkvloer bij invoering wet
Amersfoort – Nederlanders vinden dat een gelijke beloning voor mannen en vrouwen met hetzelfde werk per wet geregeld moet worden. Sterker nog, twee op de drie werknemers (67%) ziet wet- en regelgeving als de enige oplossing om te voorkomen dat vrouwen structureel minder verdienen dan mannen in een gelijke functie. Mannen (60%) zijn hier beduidend sceptischer over dan vrouwen (75%). Opvallende cijfers uit onderzoek van ..
lees verder