Op 6 oktober 2004 organiseert ISOC in samenwerking met de ICT Societëit Zoetermeer een interessant Breedbandcongres. In het NH-hotel in Zoetermeer presenteren de gemeenten Almere, Enschede, Leiden en Tilburg hun aansprekende én in de praktijk werkende Breedband modellen.
Aansluitend zal Mark Frequin - Directeur-Generaal Telecommunicatie en Post van het Ministerie van Economische Zaken - ingaan op de vraag: 'Hoe lokale initiatieven bijdragen aan een Nederlandse toppositie op het terrein van breedbandontwikkeling?'
De presentaties worden gevolgd door een forumdiscussie met de aanwezige congresbezoekers. In het forum vertegenwoordigers van o.a. Tweede Kamer, VNG, OPTA, Nederland Kennisland, gemeente Zoetermeer en de provincies Zuid-Holland en Noord-Brabant.
Introductie en welkom door Edo Haan, wethouder Verkeer & Vervoer, Financiën & Belastingen en Sociale Zaken van Zoetermeer.
Koen Klooster van Verdonck, Klooster & Associates treedt op als dagvoorzitter.
Het congres start om 12.45 uur met een sandwichlunch en wordt na afsluiting om 18.00 uur gevolgd door een borrel.
Kosten voor het Congres bedragen Eur.150,--. ISOC leden en leden van de ICT Sociëteit Zoetermeer betalen Eur.95,--.
Inschrijven, informatie en congres updates op http://www.isoc.nl