www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Marcommit

SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

Sterk vereenvoudigde integratie tussen SAP- en niet-SAP-systemen

Breukelen Rojo Consultancy, dienstverlener op het gebied van systeemintegratie en data-analyse, en SAP breiden hun partnership verder uit. Hiermee positioneert SAP Rojo Consultancy als OEM-partner voor de levering van officiële adapters voor hun cloud integratieplatform. Deze nieuwe generatie adapters zorgt voor een naadloze integratie van SAP-systemen en -applicaties met niet-SAP-systemen, waarbij gebruik wordt gemaakt van de SAP Integration Suite.

Vanaf 1 januari 2021 hebben SAP Integration Suite-klanten de beschikking over nieuwe versies van de Salesforce-adapter en integratiecontent voor diverse bedrijfsprocessen, zoals synchronisatie van stamgegevens. Daarnaast zijn er adapters voor Microsoft Dynamics, Amazon Web Services en SugarCRM uitgebracht. Deze adapters zijn automatisch beschikbaar voor SAP-klanten via hun licentie voor SAP Integration Suite en SAP Cloud Integration. In de recente update van maart 2021 zijn er nog twee nieuwe adapters aan het assortiment toegevoegd, namelijk Workday en ServiceNow. Hiermee kunnen SAP-klanten grote stappen zetten bij het digitaliseren van hun processen en hebben zij de mogelijkheid om de integratie tussen SAP en andere cloud-oplossingen te vereenvoudigen.

Grenzeloze integratie
Udo Paltzer, Product Manager en Team Lead bij SAP, licht toe: “Ik ben erg blij dat de nieuwe adapters nu beschikbaar zijn in de SAP Integration Suite. De naadloze integratie met Workday en Servicenow is een aanvulling op de mogelijkheden die de SAP Integration Suite biedt. Zo kunnen onze klanten steeds meer niet-SAP-systemen verbinden met hun SAP-oplossing. Daarnaast hebben we Integration Packs ontwikkeld voor de integratie van SAP S/4HANA, zowel cloud als on-premise, met Workday en ServiceNow. Deze zijn binnenkort beschikbaar als volgende stap in het vereenvoudigen van de integratie van deze applicaties.”

Connected enterprise
Roberto Viana, Managing Partner bij Rojo Consultancy, voegt hieraan toe: “We zijn trots dat SAP ons heeft gekozen als OEM-partner voor het leveren van adapters en integration content voor de SAP Integration Suite. Hiermee wordt het platform verrijkt. We kijken ernaar uit om met de oplossingen van de SAP Integration Suite snel en eenvoudig applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden. Onze missie is om SAP-gebruikers een uitzonderlijke ervaring te bieden en om nieuwe businesskansen voor hen te realiseren. Rojo Consultancy zorgt ervoor dat applicaties en services, zowel SAP als niet-SAP, goed samenwerken door ze veilig en betrouwbaar te integreren. Wij zijn ervan overtuigd dat integratie de sleutel is in de ontwikkeling naar een connected enterprise. Door het uitgebreide partnership met SAP gaan wij hierin nieuwe stappen zetten en kunnen we de komende tijd meer adapters ontwikkelen. Op deze manier kunnen steeds meer niet-SAP-systemen met SAP verbonden worden.”
Laatste van Rojo Consultancy

Logo People First Group
Logo Arrow Electronics
Logo Schneider Electric