www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl

FlowFabric B.V. bedrijfsprofiel

Logo FlowFabric B.V.
Organisaties barsten tegenwoordig van de data. FlowFabric ziet waar data stokt waar het zou moeten stromen. Door complexe processen te doorgronden en stroomlijnen helpt FlowFabric organisaties om hun data te laten renderen. De expert in ontwikkeling van applicaties sluit nauw aan bij de business en business doelstellingen van haar klanten. De combinatie van branchekennis en de inzet van het Mendix platform, maken FlowFabric een onderscheidende partij die altijd zorgt voor een effectief en agile proces.

Dankzij FlowFabric is data meer dan informatie alleen. Waar data een ‘flow’ wordt, ontstaat inzicht, efficiëntie en flexibiliteit. FlowFabric heeft een bewezen trackrecord in retail, wholesale, verzekering, bouw & installatie en service excellence. Tot het klantportfolio behoren organisaties als: Rituals, Etos, VolkerWessels Telecom, Rijkswaterstaat, BAM Infra, Unica, CED, Mourik en Eneco.

Vanaf maart 2020 is FlowFabric gefuseerd met Manstystems. Samen met Mansystems vormt FlowFabric de grootste wereldwijde Mendix-partner.

+31(0)33 744 00 04
info@flowfabric.com

KvK

Volg FlowFabric B.V. via: facebook | twitter | linkedin