www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!

FlowFabric B.V. bedrijfsprofiel

Logo FlowFabric B.V.
Organisaties barsten tegenwoordig van de data. FlowFabric ziet waar data stokt waar het zou moeten stromen. Door complexe processen te doorgronden en stroomlijnen helpt FlowFabric organisaties om hun data te laten renderen. De expert in ontwikkeling van applicaties sluit nauw aan bij de business en business doelstellingen van haar klanten. De combinatie van branchekennis en de inzet van het Mendix platform, maken FlowFabric een onderscheidende partij die altijd zorgt voor een effectief en agile proces. Dankzij FlowFabric is data meer dan informatie alleen. Waar data een ‘flow’ wordt, ontstaat inzicht, efficiëntie en flexibiliteit. FlowFabric heeft een bewezen trackrecord in retail, wholesale, bouw & installatie en service excellence. Tot het klantportfolio behoren organisaties als: Van Bommel, Marlies Dekkers, BAM Infra, VolkerWessels Telecom, Etos en Bouwmaat, CED en Monuta.

T : +31(0)33 744 00 04
E : info@flowfabric.com
W :

Volg FlowFabric B.V. op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
31 okt 2018 Corette van Valkenhoef aangesteld als Business Consultant bij FlowFabric

29 aug 2018 Djoeke Dekker start als Brand & Marketing Coördinator bij FlowFabric

9 jul 2018 Vomar automatiseert promotieproces met FlowFabric
Bedrijfslocatie