www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten

AMS-IX B.V. bedrijfsprofiel

Logo AMS-IX B.V.
AMS-IX (Amsterdam Internet Exchange) is een neutrale en onafhankelijke vereniging die het beheer voert over een aantal interconnectieplatformen in de wereld. Het platform in Amsterdam is al meer dan 25 jaar actief en is een van de oudste en grootste knooppunten voor internetverkeer ter wereld. Het piekverkeer in Amsterdam ligt momenteel op meer dan 9 Terabit per seconde. Service providers, telecombedrijven, cloud providers en andere internetbedrijven die hun internetverkeer via AMS-IX routeren zijn verzekerd van snelle, directe, efficiënte, kosteneffectieve en veilige routes voor hun internetverkeer. Hierdoor kunnen zij hun klanten optimale digitale ervaringen geven. Wereldwijd zijn meer dan 1000 IP-netwerken via Internet Exchanges van AMS-IX met elkaar verbonden. AMS-IX beheert ook exchanges voor mobiele data roaming: de Global Roaming Exchange (GRX), de Mobile Data Exchange (MDX) en de Internetwork Packet Exchange (I-IPX).

info@ams-ix.net

Volg AMS-IX B.V. ook via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Internetknooppunt AMS-IX breidt uit naar Metropoolregio Rotterdam Den Haag