Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Nextview bedrijfsprofiel

Logo Nextview
Nextview is een toonaangevende, onafhankelijke Salesforce consultancy in Noord-Europa. Nextview is opgericht in 2009 en als Platinum Salesforce Partner helpt het zijn klanten met digitale transformatie door waarde te creëren middels klantgerichtheid, data-intelligentie en bedrijfsoptimalisatie. Door business consulting te combineren met design thinking, boekt Nextview snel resultaten en zijn de risico’s minimaal. Met Salesforce-expertise en sectorspecifieke kennis van de financiële dienstverlening, de maakindustrie en de professionele dienstverlening is Nextview een vertrouwde partner voor diverse multinationals en toonaangevende Nederlandse ondernemingen in meer dan 60 landen. Nextview heeft Design Thinking Centers in Amsterdam, Eindhoven en binnenkort in Frankfurt. Nextview telt bijna 100 medewerkers, wiens werkplek de afgelopen drie jaar erkend werd als een Great Place To Work. Nextview is gedreven door zijn missie ‘Creating a positive impact by being an awesome company that inspires’. De organisatie is een gecertificeerde B-corp sinds 2017 en mag zich al zeven jaar op rij FD Gazelle-winnaar noemen.

KvK

Volg Nextview via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Salesforce kent Nextview de Master Navigator-status toe voor Einstein Analytics