www.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

ENGIE bedrijfsprofiel

Logo ENGIE
ENGIE Nederland is een services- en energiebedrijf dat de leiding neemt in duurzame verandering. ENGIE Nederland bestaat uit ENGIE Services (marktleider in technische dienstverlening) en ENGIE Energie. Als één ENGIE spelen wij op een verantwoorde manier in op maatschappelijke ontwikkelingen en maken we de weg vrij voor een nieuwe, CO2-neutrale, duurzame en digitale generatie. Onze 6.000 medewerkers helpen bedrijven, instellingen en consumenten met slimme innovatieve technische oplossingen, integrale duurzame gebiedsontwikkeling, energiezuinige smart building oplossingen, en een betrouwbare opwekking en levering van groene energie. ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep met wereldwijd 170.000 medewerkers en een omzet van 60,1 miljard euro in 2019.

Laatste persberichten
ENGIE: huidige marktprijzen zeer aantrekkelijk voor nieuwe energiecontracten
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl