Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2501 volgers blijven op de hoogte!

Amac (A-Mac B.V.) bedrijfsprofiel

Logo Amac (A-Mac B.V.)
Amac is de grootste Apple Premium Reseller van Nederland. De onderneming werd in 2005 opgericht door Ed Bindels met aanvankelijk één filiaal op de Utrechtse Mariaplaats. Bindels heeft Amac in dertien jaar tijd weten uit te bouwen tot een premiumketen met inmiddels 46 vestigingen in het hele land en verschillende succesvolle webshops.

Na de overname van iCentre in maart 2017 werd Amac in een klap marktleider als grootste Apple Premium Reseller van Nederland. De omnichannel-onderneming biedt een compleet aanbod aan Apple-producten en een uitgebreid assortiment aan accessoires voor de Mac, iPad, iPhone, Apple Watch en iPod. Daarnaast levert het bedrijf nog andere diensten aan Apple-gebruikers, waaronder een reparatieservice en producttrainingen. Amac is geautoriseerd Apple Service Provider en biedt professionele diensten aan bedrijven, onderwijs- en zorginstellingen.

T : 088 - 77 060 20
E : salessupport@amac.nl
W :

Volg Amac (A-Mac B.V.) op: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
Len Rinaldi in RvA van Amac

Nieuw Amac-filiaal in grootste winkelcentrum van het land

Amac neemt drie vestigingen van ivizi in Limburg over
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl