www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Amac (A-Mac B.V.) bedrijfsprofiel

Logo Amac (A-Mac B.V.)
Amac is de grootste Apple Premium Reseller van Nederland. De onderneming werd in 2005 opgericht door Ed Bindels met aanvankelijk één filiaal op de Utrechtse Mariaplaats. Bindels heeft Amac sindsdien weten uit te bouwen tot een premiumketen met inmiddels 50 vestigingen in het hele land, een zeer succesvolle webshop en Amac Pro voor zakelijke klanten en onderwijs. Sinds 2017 is Amac marktleider als grootste Apple Premium Reseller van Nederland, met een compleet aanbod aan Apple-producten en accessoires voor Mac, iPad, iPhone en Apple Watch. Daarnaast is Amac de grootste officiële reparatiepartner van Apple in Nederlands en biedt het bedrijf nog andere diensten aan Apple-gebruikers, waaronder een Amac Support en iMember voor persoonlijke ondersteuning en producttrainingen. Amac verwacht in het fiscaal jaar 2020/21 een omzet van ruim 200 miljoen euro.

salessupport@amac.nl

KvK

Volg Amac (A-Mac B.V.) via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten