www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nl

MarkMonitor bedrijfsprofiel

Logo MarkMonitor
MarkMonitor, wereldwijd marktleider in enterprise merkbescherming, biedt uitgebreide oplossingen en diensten die de reputatie en omzet van merken beschermen tegen online risico’s. Met end-to-end oplossingen die de groeiende dreiging van online fraude, merkmisbruik en niet-geautoriseerde kanalen aan pakken, creëert MarkMonitor een veilig internet voor bedrijven en hun klanten. MarkMonitors exclusieve toegang tot data in combinatie met de gepatenteerde real-time preventie, detectie en reactie mogelijkheden, bieden uitgebreide bescherming tegen de steeds veranderende online risico's van merken. Voor meer informatie, bezoek www.markmonitor.com.

© 2018 MarkMonitor Inc. Alle rechten voorbehouden. MarkMonitor® is een geregistreerd handelsmerk van MarkMonitor Inc., onderdeel van Clarivate Analytics. Alle andere handelsmerken die hierin zijn opgenomen zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars.

Volg MarkMonitor via: twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
MarkMonitor vereenvoudigt merknaambescherming na invoering GDPR

Merken verwachten moeilijkere bestrijding namaakproducten door IT-ontwikkelingen