www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2481 volgers blijven op de hoogte!

Schouten & Nelissen bedrijfsprofiel

Logo Schouten & Nelissen
Schouten & Nelissen is marktleider op het gebied van ontwikkeling van individuen, teams en organisaties. Het familiebedrijf, opgericht door Jan Schouten in 1980, heeft 35 jaar ervaring in persoonlijke ontwikkeling, teamontwikkeling, leiderschapsontwikkeling en organisatieontwikkeling. Met het internationale label Schouten Global is de organisatie wereldwijd actief in meer dan 50 landen en heeft zij naast het hoofdkantoor in Zaltbommel vestigingen in onder andere China, Duitsland, Rusland, België en Polen. Op het hoofdkantoor werken circa 350 professionals, daarnaast beschikt Schouten Global over een internationaal netwerk van meer dan 700 zeer ervaren trainers, coaches en consultants.

T : +31(0)418 - 688 666
F : +31(0)418 - 680 099
E : info@sn.nl
W :

Volg Schouten & Nelissen op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
22 dec 2017 New Heroes en Schouten & Nelissen slaan handen ineen en bieden innovatieve combinatie online leren en coaching

16 jan 2004 De leiderschapstest: Hoe staat het met uw ontwikkeling als leider?
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau