www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Spotler Group bedrijfsprofiel

Logo Spotler Group
Spotler Group heeft meer dan 50 jaar gecombineerde ervaring in marketingtechnologieën, waarmee marketeers in heel Europa op basis van waardevolle inzichten succesvol en resultaatgericht campagnes uitvoeren. Met meer dan 2.500 klanten in 8 Europese landen die jaarlijks meer dan 4 miljard berichten verzenden, is Spotler Group een Europese power house op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation.

Elk bedrijf binnen de Spotler Group heeft door de tijd zijn eigen technologie ontwikkeld, waarvan de waarde tot uiting komt door de gezamenlijke uitwisseling, ontwikkeling en integratie van technologieën binnen de groep. Dit biedt klanten en partners van de Spotler Group grote voordelen in termen van kosten, innovatieve en toekomst-vaste software.

+31 (0)88 - 103 09 99
contact@spotlergroup.com

KvK

Volg Spotler Group via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram