www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2497 volgers blijven op de hoogte!

ValueBlue bedrijfsprofiel

Logo ValueBlue
ValueBlue heeft BlueDolphin ontwikkeld, het SaaS-samenwerkingsplatform dat het digitale landschap en de bedrijfsprocessen van organisaties in kaart brengt ten behoeve van hun strategische en tactische besluitvorming.

BlueDolphin werkt intuïtief, zodat alle medewerkers van de organisatie het kunnen gebruiken om doelgericht samen te werken en inzichten te delen. Zo worden organisaties effectiever en kan op kosten worden bespaard.

ValueBlue is in 2011 opgericht en telt momenteel 50 medewerkers. BlueDolphin wordt door ruim 100 organisaties gebruikt, waaronder een groot aantal Nederlandse gemeenten, het Prinses Maxima Centrum, het Rijksmuseum, de Erasmus Universiteit, Heijmans, Boskalis en NIBC. Internationaal wordt BlueDolphin met succes ingezet door onder meer City of Naperville en Superior Tank.

T : +31 (0) 30 7508 954
E : info@valueblue.nl