www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
ValueBlue bedrijfsprofiel
Logo ValueBlue
ValueBlue heeft BlueDolphin ontwikkeld, het SaaS-samenwerkingsplatform dat het digitale landschap en de bedrijfsprocessen van organisaties in kaart brengt.
BlueDolphin brengt alle data over de bedrijfsprocessen en het IT-landschap bij elkaar en vertaalt deze naar stuur- en verbeterinformatie, door middel van duidelijke visualisaties en rapportages. BlueDolphin werkt simpel, zodat alle medewerkers van de organisatie het kunnen gebruiken als middel voor doelgerichte samenwerking en om inzichten te delen. Zo wordt de organisatie effectiever en kan op kosten worden bespaard.

Het bedrijf is in 2011 opgericht en er zijn momenteel 40 medewerkers in Nederland werkzaam. BlueDolphin wordt nationaal en internationaal gebruikt door zo’n 100 organisaties, waaronder een groot aantal Nederlandse gemeenten, het Prinses Maxima Centrum, het Rijksmuseum, de Erasmus Universiteit, Heijmans, Boskalis en NIBC. Internationaal wordt BlueDolphin gebruikt door onder meer FIS Global en Superior Tank.

T : +31 (0) 30 7508 954
E : info@valueblue.nl