www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl

Zeekhoe Communicatie bedrijfsprofiel

Logo Zeekhoe Communicatie
public relations * marketing * communicatieplan * sociale media * blogs

Zeekhoe Communicatie is een bureau voor public relations, marketing en communicatie dat voor bedrijven bestaande klanten bindt en nieuwe klanten vindt. We helpen je met alles dat te maken heeft met pr en communicatie. Bijvoorbeeld het opstellen en uitvoeren van een communicatieplan. Dat omvat internet, websites, blogs, social media én papier. Als communicatiebureau zorgen wij ervoor dat je nieuwe klanten aantrekt en de relatie met bestaande klanten versterkt. Zeekhoe Communicatie vergroot je naamsbekendheid door de bedrijfsboodschap centraal te stellen in alle uitingen.

T : 023-555 3433
E : info@zeekhoe.nl
W :

Volg Zeekhoe Communicatie op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
DatumTitelBedrijfsnaam
Pagina 1 van 17
1 t/m 17 uit 283
02-06-2020 ZIVVER is eerste leverancier die voldoet aan norm voor veilige zorgcommunicatie: NTA 7516
18-05-2020 Fortinet voegt nieuwe Secure SD-WAN-mogelijkheden toe
30-04-2020 Fortinet biedt online cybersecurity-trainingen gratis aan om het tekort aan beveiligingsvaardigheden te dichten
09-04-2020 Nieuwe MSSP’s zetten Secure SD-WAN van Fortinet in om klanten van onderscheidende netwerk- en beveiligingsdiensten te voorzien