www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Yellow Communications bedrijfsprofiel
Logo Yellow Communications
Yellow Communicationsis het PR- en communicatiebureau dat staat voor verbinding. Vanuit oprechte interesse gaan wij samen met onze klanten op zoek naar verhalen die mensen raken en activeren. Ons team helpt hen die verhalen te vertellen, aan de juiste mensen, met de juiste middelen, via de juiste kanalen, op het juiste moment. Zo kunnen organisaties zich onderscheiden en bouwen ze samen aan een actieve relatie met hun doelgroep. Yellow verenigt alle communicatiedisciplines onder één dak verenigt en acteert graag als communicatieregisseur. We houden het totaaloverzicht, geven advies en ontwikkelen concepten maar zitten ook bovenop de uitvoering van het communicatieplan.

Yellow is de exclusieve partner in Nederland en België van het internationale communicatienetwerk Hotwire.

T : 023 555 3424
F : 087 784 7219
E : info@yellow-communications.com
W :
        perspagina

Volg Yellow Communications op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
Bedrijfslocatie + routeplanner