www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Influx PR & Communicatie bedrijfsprofiel

Logo Influx PR & Communicatie
Al ruim dertig jaar lang is Influx partner in PR voor organisaties binnen de automatiserings- en ICT-sector, grafische industrie, post- en documentverwerkingsmarkt en retailautomatisering. Onze aanpak is praktisch, proactief, persoonlijk. Vanuit verschillende redactionele invalshoeken zoeken wij continu naar mogelijkheden voor maximale exposure. Een nieuwe klant of productlancering. Een strategische overname of een partnership. Nieuwe medewerkers aan boord of onderzoeksresultaten onder de aandacht brengen. Het zijn perfecte momenten voor PR. Influx vertaalt die momenten naar interessante content met de juiste invalshoek.

Benieuwd naar uw kansen op het gebied van Public Relations? Naar de mogelijkheden van een vaste samenwerking, werken op projectbasis of ad hoc extra handen bij uw PR- en communicatie-uitingen? Bel of mail ons gerust of kom langs in Apeldoorn. Samen bepalen we de beste aanpak.

T : +31 (0)55 3663034
E : info@influx-pr.com
W :

Volg Influx PR & Communicatie via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
DatumTitelBedrijfsnaam
Pagina 1 van 65
1 t/m 17 uit 1105
08-06-2021 Klantenservice bereikt omslagpunt door uitdagingen als gevolg van de pandemie volgens nieuw Pega onderzoek
02-06-2021 Dankzij nieuwe Pega Low-Code-mogelijkheden kunnen zowel professionele als citizen developers hypermoderne digitale app interfaces ontwerpen
12-05-2021 Onderzoek Pega toont aan: belangrijke rol voor Decisioning Tools bij verbetering klantervaringen in een post-COVID wereld
04-05-2021 Pega maakt digitale transformatie nog sneller en eenvoudiger met nieuwe versie Pega Infinity platform