www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Influx PR & Communicatie bedrijfsprofiel

Logo Influx PR & Communicatie
Al ruim dertig jaar lang is Influx partner in PR voor organisaties binnen de automatiserings- en ICT-sector, grafische industrie, post- en documentverwerkingsmarkt en retailautomatisering. Onze aanpak is praktisch, proactief, persoonlijk. Vanuit verschillende redactionele invalshoeken zoeken wij continu naar mogelijkheden voor maximale exposure. Een nieuwe klant of productlancering. Een strategische overname of een partnership. Nieuwe medewerkers aan boord of onderzoeksresultaten onder de aandacht brengen. Het zijn perfecte momenten voor PR. Influx vertaalt die momenten naar interessante content met de juiste invalshoek.

Benieuwd naar uw kansen op het gebied van Public Relations? Naar de mogelijkheden van een vaste samenwerking, werken op projectbasis of ad hoc extra handen bij uw PR- en communicatie-uitingen? Bel of mail ons gerust of kom langs in Apeldoorn. Samen bepalen we de beste aanpak.

T : +31 (0)55 3663034
E : info@influx-pr.com
W :

Volg Influx PR & Communicatie via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
DatumTitelBedrijfsnaam
Pagina 1 van 65
1 t/m 17 uit 1100
08-04-2021 Nieuw onderzoek Pega onthult driestappenplan voor succesvolle implementatie van slimme automatisering
15-03-2021 Computron neemt Solipsis Managed Services B.V. over
24-02-2021 Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps
22-01-2021 Private sector verwacht de regie over AI-governance kwijt te raken aan overheid