www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Media Profiler bedrijfsprofiel
Logo Media Profiler
Media Profiler ondersteunt (technologie)bedrijven met perslijsten en profielen van duizenden journalisten en publicaties in zowel de technologie, business, lifestyle en verticale markten als redacties van algemene media en dag- en weekbladen. Met onze online mediadatabase kunnen bedrijven zelf actuele maatwerk perslijsten samenstellen, persberichten online verzenden, gedetailleerde profielen van journalisten en publicaties inzien en de deadlines en verschijningsdata van honderden print publicaties raadplegen of downloaden. Klanten kunnen hun lijsten online opslaan in een beveiligde beheeromgeving en/of downloaden voor PR- en marketingcampagnes en het beheer van perscontacten. Met onze maatwerkdiensten bieden we tevens ondersteuning met content creatie, tekstproductie en mediarelaties.

T : 088-7763453
E : info@mediaprofiler.nl