www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
AddIT Benelux bedrijfsprofiel
Logo AddIT Benelux
AddIT Benelux is al meer dan 15 jaar de communicatiepartner voor bedrijven in de ICT- en bouwsector. Afhankelijk van de wensen en eigen capaciteit, kunnen wij u op ad-hoc, contract- of projectbasis assisteren bij de realisatie van uw doelstellingen op het gebied van marketing en public relations.

Meedenkend vanuit de visie en marktstrategie van klanten en onze ervaring, ontwikkelen wij zowel complete campagnes als de benodigde online en offline middelen. Verder communiceren wij bedrijf- en productnieuws naar de journalisten en media in uw branche, om ook langs die weg aan uw naamsbekendheid te werken.

Omdat de kwaliteit van dienstverlening sterk afhankelijk is van ervaring en een persoonlijke klik, komen wij onze toegevoegde waarde graag een keer met u bespreken. U kunt daarvoor het makkelijkst contact met ons opnemen via 06-53471777.

T : +31 13 - 5400024
E : info@addit-benelux.nl