www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Progress Communications bedrijfsprofiel

Logo Progress Communications
Progress Communications is een full-servicebureau op het gebied van pr, media en marketing dat bedrijven in de ICT- en consumentenelektronicabranches ondersteunt met hun externe communicatie. Het bedrijf – dat de gehele Benelux bedient – is onderdeel van de LVT Group en werkt in die hoedanigheid samen met Contentbureau, Eventive en Sjansen Design. Progress Communications maakt een duidelijk onderscheid in expertises; de pr-consultants zijn verantwoordelijk voor de communicatiestrategie en de uitvoering ervan voor hun klanten. Zij worden daarbij actief ondersteund door de digital strategists, contentcreators, eventmanagers en grafisch ontwerpers binnen de groep. Progress Communications is aangesloten bij het onafhankelijke, internationale pr-netwerk Plexus PR Group en GCPR.

T : +31 (0) 20 363 11 52
E : contact@progresscommunications.eu