Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: LEWIS

Landbouw-innovator Lely investeert in wereldwijde dienstverlening met IFS Field Service Management

IFS-cloudoplossing gaat 1.600 Lely-medewerkers ondersteunen, waaronder landbouwingenieurs in 45 landen

Eindhoven, 6 oktober 2020 –  IFS, wereldwijd leverancier van bedrijfsapplicaties, heeft een overeenkomst gesloten met de Nederlandse aanbieder van landbouwoplossingen Lely. Het bedrijf zal de wereldwijd toonaangevende oplossing IFS Field Service Management™ inzetten om zijn wereldwijde klantbasis te voorzien van een nóg betere dienstverlening.

Sinds 1948 houdt Lely zich elke dag bezig met het vereenvoudigen van het boerenleven. Het bedrijf levert innovatieve oplossingen en op maat gemaakte diensten voor vele activiteiten in en rondom de koeienstal: van melken tot schoonmaken.

Het bedrijf maakte gebruik van meerdere businesssystemen om zijn internationale activiteiten te ondersteunen, wat leidde tot inefficiëntie en misgelopen kansen. Om zijn uitgebreide aftermarket-activiteiten op het vlak van dienstverlening en reparatie te ondersteunen en te optimaliseren, ging Lely op zoek naar één volledig geïntegreerde fieldservicemanagement-oplossing (FSM). Doel van de oplossing was om Lely’s werknemers, die zich continu verplaatsen, te ondersteunen via een schaalbare cloudarchitectuur.

Na een intensief evaluatieproces koos Lely voor IFS Field Service Management.

Ronald Eikelenboom, CFO van Lely: “Lely kijkt uit naar een goede samenwerking met IFS, om zo de best of breed servicemanagement-aanpak naar onze Lely Centers te halen. We hadden een oplossing nodig die alles kon tackelen: van buitendienst en technologie-optimalisatie tot beheer van het reparatiecentrum, reserveonderdelen en omgekeerde logistiek. IFS kwam als beste uit de bus. Het was de leverancier die aan al onze behoeften kon voldoen met één volledig geïntegreerd platform.”

Marne Martin, President van de Service Management Business Unit van IFS: “We verwelkomen Lely met trots in de IFS-community en kijken uit naar een snel en efficiënt implementatieproject door het IFS consulting team in samenwerking met onze partner Leadent Digital. Met onze fieldservicemanagement-oplossing als technologische basis profiteert Lely op de korte tot middellange termijn van businesskansen. Tegelijkertijd benut het de open architectuur van het platform voor het ontwerpen en lanceren van langetermijnstrategieën, zoals IoT-enablement.”

Meer informatie over IFS Field Service Management is te vinden op www.ifs.com/corp/solutions/service-management/field-service-management/.

Over Lely

Lely, opgericht in 1948, richt zich op een duurzame, winstgevende en aangename toekomst voor de agrarische sector.Met de koe als middelpunt ontwikkelt het bedrijf hoogwaardige robots en datasystemen die het dierenwelzijn, de flexibiliteit en productie op het melkveebedrijf verhogen.Lely is al meer dan 25 jaar toonaangevend in de verkoop en service van geautomatiseerde melksystemen onder opeenvolgende generaties melkveehouders over de hele wereld. Elke dag inspireert Lely haar medewerkers om klanten innovatieve oplossingen te bieden, en een vertrouwde partner te zijn voor lange termijn advies en ondersteuning. Het hoofdkantoor van de Lely Group is gevestigd in Nederland. Het bedrijf heeft een wereldwijd netwerk van Lely Center-locaties voor verkoop en ondersteuning op maat en is actief in meer dan 45 landen. Bij het bedrijf zijn circa 1.600 mensen in dienst. Meer informatie: www.lely.com.

Over IFS
IFS ontwikkelt en levert wereldwijd enterprise-software voor klanten die goederen produceren en distribueren, assets onderhouden en servicegerichte activiteiten beheren. De branche-expertise van onze mensen en oplossingen in combinatie met de inzet voor onze klanten, maken IFS een erkend leider en de meest aanbevolen leverancier in onze sector. IFS heeft 4.000 medewerkers en ondersteunt meer dan tienduizend gebruikers wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners.

Kijk voor meer informatie op IFS.com/nl, volg ons op Twitter: @ifs en lees meer in onze IFS Blogs over technologie, innovatie en creativiteit.

Natalie Sutton
IFS, Head of External Communications
Email: press@ifs.com
Phone: +44 7712 427588
Laatste van IFS
IFS neemt Axios Systems over

IFS lanceert IFS Cloud

Wereldwijde fabrikant van medische technologie kiest IFS voor verbeteren bedrijfsefficiëntie en legal compliance
IFS contact

Logo IFS

info.nl@ifsworld.com
  www.ifs.com/nl
IFS sociaal

IFS tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Citrix
Logo SurveyMonkey
Logo Ivanti