ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Wisse Kommunikatie

Rockwell Automation neemt cybersecuritybedrijf Oylo over

Rockwell Automation, een van de internationale marktleiders op het gebied van industriële automatisering en digitale transformatie, heeft bekendgemaakt dat zij het Spaanse bedrijf Oylo overgenomen heeft. Oylo is een cybersecurity service provider, die zich richt op de industrie. Oylo biedt een breed scala industri?le management systemen, cybersecuritydiensten en cybersecurity-oplossingen aan zoals assessments, turnkey implementaties, managed services en incident response. Over de voorwaarden van de overname zijn geen verdere mededelingen gedaan.

“Nu connected smart devices op de fabrieksvloer gemeengoed worden, is het belangrijker dan ooit tevoren om een complete cybersecuritystrategie te hebben die zowel industriële operationele technologie (OT) als ook informatietechnologie (IT) voor de kantooromgeving omvat. We willen onze klanten zo goed mogelijk ondersteunen bij hun reis naar de Connected Enterprise. Dankzij de overname kunnen we profiteren van de diepgaande domeinexpertise van Oylo, waardoor we onze expertise op het gebied van cybersecurity kunnen uitbreiden en wereldwijd aanbieden”, zei Frank Kulaszewicz, senior vice-director van Lifecycle Services bij Rockwell Automation.

De overname van Oylo is het bewijs van de ambitie van Rockwell Automation om cybersecuritydiensten en -oplossingen van topkwaliteit aan te bieden. De OT cybersecurity-expertise van Oylo is een perfecte aanvulling op de IT-cybersecurity-expertise die Rockwell Automation recentelijk door de overname van Avnet Data Security verwierf. De toevoeging van Oylo verbreedt het wereldwijde aanbod in deze snelgroeiende markt en breidt Rockwell’s aanbod van cybersecurity-diensten voor de industriële markt verder uit.

“We kijken er naar uit om onze loyale klanten en partners verder van dienst te kunnen zijn, terwijl we nu ook in staat zijn om onze oplossingen aan bedrijven over de hele wereld aan te bieden”, zei Eduardo di Monte, oprichter en CEO van Oylo.

Oylo zal bij Rockwell Automation rapporteren aan de afdeling Lifecycle Services.

Noot voor de pers: meer informatie over Rockwell Automation kunt u vinden op: https://www.rockwellautomation.com/nl_NL/overview.page. U kunt ook contact opnemen met Annelies Vis van Heemst, telefoon: +31 (0)6 29504017 of per e-mail: AVisvan@ra.rockwell.com.

Nederlands perscontact: Theo Snijders van Wisse Kommunikatie, telefoon: 026-4431523 of per e-mail: theo.snijders@wisse-worldcom.nl.

Over Rockwell Automation
Rockwell Automation Inc. (NYSE: ROK), is een van de wereldwijde leiders op het gebied van industriële automatisering en digitale transformatie. Het bedrijf verbindt de vindingrijkheid van mensen met de mogelijkheden van de technologie, waardoor de wereld productiever en duurzamer wordt. Het in Milwaukee, Wisconsin, gevestigde Rockwell Automation heeft circa 23.000 werknemers in dienst, die klanten in meer dan 80 landen bedienen. Meer informatie over de manier waarop Rockwell Automation de ‘Connected Enterprise’ tot leven brengt, is te vinden op www.rockwellautomation.com.

Over Oylo
Oylo is een OT-cybersecurity-serviceorganisatie die zich volledig richt op het beschermen van kritieke bedrijfsprocessen en geautomatiseerde Industrial Control Systems (ICS). Oylo is opgericht in 2017 en is gevestigd in Barcelona. Meer informatie over Oylo is te vinden op www.trustoylo.com.
Laatste van Rockwell Automation
Rockwell Automation wederom in de lijst van meest ethische bedrijven ter wereld

Rockwell Automation breidt het OEM-partnerprogramma verder uit

Rockwell Automation voegt nieuwe functionaliteit toe aan de FactoryTalk® InnovationSuite™
Rockwell Autom.. contact

Logo Rockwell Automation

Rockwell Autom.. sociaal

Rockwell Autom.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo ISBW
Logo Businesspark Nieuw-Vennep Zuid
Logo Citrix