Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Progress Communications

NTT Ltd. breidt secure by design-oplossingen uit

Toevoeging van Cisco’s cloudsecuritytechnologie sluit aan bij NTT Ltd.’s managed security services voor ontwerp veilige bedrijfsnetwerken

Barneveld, 5 oktober 2020 – NTT Ltd., de wereldwijde global technology services provider, breidt zijn bestaande securityservices-portfolio en referentie-architecturen uit met Cisco. Doel van de uitbreiding is om organisaties over de hele wereld te voorzien van nog beter beveiligde netwerken. Ten tijde van de wereldwijde pandemie is het belangrijk dat organisaties snel schakelen. Hun infrastructuur – die voorheen slechts één werkwijze ondersteunde – moet nu ook faciliteren dat personeel dat op afstand en verspreide locaties werkt verbonden, productief en goed beveiligd blijft. Dit vraagt om een secure by design-benadering, die flexibiliteit biedt en tegelijkertijd de securitystatus van de organisatie niet beïnvloedt.

Matthew Gyde, Chief Executive Officer en President van NTT Ltd.’s Security-afdeling: “Secure by design houdt in dat binnen alle niveaus van de business rekening wordt gehouden met cybersecurity, en dat security vanaf het begin in de oplossing wordt ingebouwd. De uitbreiding van onze relatie met onze partner Cisco versterkt voor ons beiden het oplossingenportfolio voor onze klanten.”

NTT Ltd.’s managed security services bevatten een Secure Access Service Edge-architectuur (SASE), die gebruikmaakt van de cloudfirewall – nu ook beschikbaar binnen Cisco Umbrella – gecombineerd met Cisco’s SD-WAN (Software Defined Wide Area Network). NTT Ltd. blijft Cisco’s on-premise Next-Generation Firewall-product (NGFW) en appliances uit de Firepower-serie ondersteunen op drie global security services-platformen: Threat Detection, Enterprise Security Monitoring en Device Management.

Dankzij de versterking door de nieuwste technologieën van Cisco, voorzien NTT Ltd.’s managed security services in extra bescherming door onbekende kwaadwillende activiteit op te sporen. Dit is mogelijk aan de hand van NTT Ltd.’s unieke mogelijkheden op het vlak van threat intelligence en AI-detectie. De oplossing ondersteunt de correlatie van meldingen en de optimalisatie van securitybeheer en laat organisaties hun kwetsbaarheden prioriteren.

John Maynard, Vice President, Global Security Sales bij Cisco: “NTT Ltd.’s secure by design-benadering biedt bruikbare resultaten voor klanten die de volledige waarde willen benutten van Cisco’s suite van cybersecurityproducten, de softwareontwikkeling én de integratie met Cisco’s software-defined netwerkoplossing. Met de toename van SaaS-adoptie en de stijging van het aantal remote kantoren en gebruikers, maken organisaties gebruik van SD-WAN-oplossingen om verschillende typen verkeer te beheren en direct-to-internet-toegang mogelijk te maken. De toevoeging van Cisco Umbrella voorziet NTT-klanten van de schaal, security en betrouwbaarheid die ze nodig hebben om de vele medewerkers die momenteel op afstand werken goed te beschermen.”

NTT Ltd. is erkend als ‘Leader’ in IDC’s MarketScape: Worldwide Managed Security Services 2020 Vendor Assessment. Dominic Trott, IDC’s Research Director for Security and Privacy in Europa: “Secure by design-concepten zijn een krachtig wapen voor een securityteam als het gaat om het verbinden van security met businessresultaten. De concepten geven projecteigenaren en gebruikers het vertrouwen om zich te concentreren op innovatie en het ondersteunen van klantbehoeften, zonder zich druk te hoeven maken over het effect daarvan op de beveiliging. NTT’s partnerschap met Cisco, dat beveiliging verweeft in netwerk- en cloudinfrastructuren, kan klanten helpen de COVID-19-crisis te veranderen in een kans voor security om zijn transformationele impact te demonstreren. IDC’s onderzoek laat zien dat, waar aan het begin van de crisis vooral ‘tactische’ use cases – zoals veilige toegang op afstand – de boventoon voerden, het sentiment nu verschuift richting strategischere use cases, zoals veilige connectiviteit en datasecurity.”

Over NTT Ltd. Security
NTT Ltd. Security is onderdeel van NTT Ltd., de wereldwijde global technology services provider. De Security-divisie helpt klanten bij het creëren van digitale bedrijfsvoering die secure by design is. Met onze ongeëvenaarde threat intelligence helpen wij klanten bij het voorspellen en opsporen van cyberdreigingen en hierop te reageren. Ook ondersteunen wij bij bedrijfsinnovatie en het beheersen van de risico’s. De Security-divisie beschikt over een wereldwijd netwerk van Security Operations Centers, zeven R&D-centers en meer dan 2.000 security-experts, en verwerkt jaarlijks honderdduizenden security-incidenten in zes continenten. Wij zorgen dat resources effectief worden ingezet doordat wij de juiste mix inzetten van managed security services, security consulting services en security-technologie. NTT Ltd. werkt met organisaties van over de hele wereld om zakelijk resultaat te boeken door slimme technologieoplossingen. Slim betekent voor ons data-gedreven, verbonden, digitaal en veilig. Onze wereldwijde middelen en geïntegreerde ICT-mogelijkheden bieden een uniek aanbod in cloudnetwerken, hybride cloud, datacenters, digitale transformatie, klantervaring, werkplek en cybersecurity. Als wereldwijde ICT-provider hebben we meer dan 40.000 mensen in dienst op een diverse en dynamische werkplek in 57 landen, zijn we actief in 73 landen en leveren we diensten in meer dan 200 landen en regio's. Together we enable the connected future. Ga voor meer informatie naar hello.global.ntt.
Laatste van NTT Ltd.
Voor 93,7 procent van de bedrijven is de cloud essentieel om te voldoen aan bedrijfsbehoeften tijdens coronapandemie

NTT biedt Cyber Threat Sensor aan klanten na SolarWinds-aanval

NTT benoemt Abhijit Dubey tot Global Chief Executive Officer van NTT Ltd. per 1 april 2021
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Techone breidt verder uit met overname IT-bedrijf Lancom

Duurzaamheid moet dringende prioriteit worden voor telecombedrijven

Met het online programma ‘HR de Baas’ krijgt elk mkb-bedrijf zijn HR-administratie op orde

Talent hard nodig voor economisch herstel van Nederland

Avit Group ondersteunt Houthoff in professionaliseringsslag van telefonie- en videoconference-omgeving

Poly’s DECT-headsets bieden ultieme betrouwbaarheid en helderheid in alle gesprekken

NL Leert Door stelt 4 miljoen euro subsidie beschikbaar voor technische opleiders

CmCloudContainer: softwarelicenties direct online beschikbaar door koppeling aan ERP of e-commerce systeem

Industriesector is meer bij de tijd op het gebied van ICT dan andere sectoren

Barracuda Email Threat Scanner detecteert miljoenen aanvallen die worden gemist door de bestaande beveiligingsoplossingen

Unisys ondersteunt Lenovo bij Internet of Things-oplossingen

Razer Kiyo Pro brengt professionele beeldkwaliteit naar videomeetings en streaming

SentinelOne officiële cyberbeveiligingspartner van Aston Martin Cognizant Formula One-team

Gedetecteerde cyberdreigingen stijgen met 20% tot meer dan 62,6 miljard in 2020

Online Payment Platform voegt Mike Palm en Victor Menger toe aan management team

EDB sluit succesvol jaar van hypergroei af

Ruim 4 op de tien vindt het tijd om thuiswerkplek cyberveilig in te richten; ook rol voor werkgever weggelegd

Logo Progress Communications
NTT Ltd. contact

Logo NTT Ltd.

hello.global.ntt
NTT Ltd. sociaal

NTT Ltd. tweets

Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN
Logo BarTrack
Logo Maunt
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Northwave
Logo MCS B.V.
Logo RoSecure
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Red Hat, Inc.
Logo Pegasystems