www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Progress Communications

NTT Ltd. breidt secure by design-oplossingen uit

Toevoeging van Cisco’s cloudsecuritytechnologie sluit aan bij NTT Ltd.’s managed security services voor ontwerp veilige bedrijfsnetwerken

Barneveld, 5 oktober 2020 – NTT Ltd., de wereldwijde global technology services provider, breidt zijn bestaande securityservices-portfolio en referentie-architecturen uit met Cisco. Doel van de uitbreiding is om organisaties over de hele wereld te voorzien van nog beter beveiligde netwerken. Ten tijde van de wereldwijde pandemie is het belangrijk dat organisaties snel schakelen. Hun infrastructuur – die voorheen slechts één werkwijze ondersteunde – moet nu ook faciliteren dat personeel dat op afstand en verspreide locaties werkt verbonden, productief en goed beveiligd blijft. Dit vraagt om een secure by design-benadering, die flexibiliteit biedt en tegelijkertijd de securitystatus van de organisatie niet beïnvloedt.

Matthew Gyde, Chief Executive Officer en President van NTT Ltd.’s Security-afdeling: “Secure by design houdt in dat binnen alle niveaus van de business rekening wordt gehouden met cybersecurity, en dat security vanaf het begin in de oplossing wordt ingebouwd. De uitbreiding van onze relatie met onze partner Cisco versterkt voor ons beiden het oplossingenportfolio voor onze klanten.”

NTT Ltd.’s managed security services bevatten een Secure Access Service Edge-architectuur (SASE), die gebruikmaakt van de cloudfirewall – nu ook beschikbaar binnen Cisco Umbrella – gecombineerd met Cisco’s SD-WAN (Software Defined Wide Area Network). NTT Ltd. blijft Cisco’s on-premise Next-Generation Firewall-product (NGFW) en appliances uit de Firepower-serie ondersteunen op drie global security services-platformen: Threat Detection, Enterprise Security Monitoring en Device Management.

Dankzij de versterking door de nieuwste technologieën van Cisco, voorzien NTT Ltd.’s managed security services in extra bescherming door onbekende kwaadwillende activiteit op te sporen. Dit is mogelijk aan de hand van NTT Ltd.’s unieke mogelijkheden op het vlak van threat intelligence en AI-detectie. De oplossing ondersteunt de correlatie van meldingen en de optimalisatie van securitybeheer en laat organisaties hun kwetsbaarheden prioriteren.

John Maynard, Vice President, Global Security Sales bij Cisco: “NTT Ltd.’s secure by design-benadering biedt bruikbare resultaten voor klanten die de volledige waarde willen benutten van Cisco’s suite van cybersecurityproducten, de softwareontwikkeling én de integratie met Cisco’s software-defined netwerkoplossing. Met de toename van SaaS-adoptie en de stijging van het aantal remote kantoren en gebruikers, maken organisaties gebruik van SD-WAN-oplossingen om verschillende typen verkeer te beheren en direct-to-internet-toegang mogelijk te maken. De toevoeging van Cisco Umbrella voorziet NTT-klanten van de schaal, security en betrouwbaarheid die ze nodig hebben om de vele medewerkers die momenteel op afstand werken goed te beschermen.”

NTT Ltd. is erkend als ‘Leader’ in IDC’s MarketScape: Worldwide Managed Security Services 2020 Vendor Assessment. Dominic Trott, IDC’s Research Director for Security and Privacy in Europa: “Secure by design-concepten zijn een krachtig wapen voor een securityteam als het gaat om het verbinden van security met businessresultaten. De concepten geven projecteigenaren en gebruikers het vertrouwen om zich te concentreren op innovatie en het ondersteunen van klantbehoeften, zonder zich druk te hoeven maken over het effect daarvan op de beveiliging. NTT’s partnerschap met Cisco, dat beveiliging verweeft in netwerk- en cloudinfrastructuren, kan klanten helpen de COVID-19-crisis te veranderen in een kans voor security om zijn transformationele impact te demonstreren. IDC’s onderzoek laat zien dat, waar aan het begin van de crisis vooral ‘tactische’ use cases – zoals veilige toegang op afstand – de boventoon voerden, het sentiment nu verschuift richting strategischere use cases, zoals veilige connectiviteit en datasecurity.”

Over NTT Ltd. Security
NTT Ltd. Security is onderdeel van NTT Ltd., de wereldwijde global technology services provider. De Security-divisie helpt klanten bij het creëren van digitale bedrijfsvoering die secure by design is. Met onze ongeëvenaarde threat intelligence helpen wij klanten bij het voorspellen en opsporen van cyberdreigingen en hierop te reageren. Ook ondersteunen wij bij bedrijfsinnovatie en het beheersen van de risico’s. De Security-divisie beschikt over een wereldwijd netwerk van Security Operations Centers, zeven R&D-centers en meer dan 2.000 security-experts, en verwerkt jaarlijks honderdduizenden security-incidenten in zes continenten. Wij zorgen dat resources effectief worden ingezet doordat wij de juiste mix inzetten van managed security services, security consulting services en security-technologie. NTT Ltd. werkt met organisaties van over de hele wereld om zakelijk resultaat te boeken door slimme technologieoplossingen. Slim betekent voor ons data-gedreven, verbonden, digitaal en veilig. Onze wereldwijde middelen en geïntegreerde ICT-mogelijkheden bieden een uniek aanbod in cloudnetwerken, hybride cloud, datacenters, digitale transformatie, klantervaring, werkplek en cybersecurity. Als wereldwijde ICT-provider hebben we meer dan 40.000 mensen in dienst op een diverse en dynamische werkplek in 57 landen, zijn we actief in 73 landen en leveren we diensten in meer dan 200 landen en regio's. Together we enable the connected future. Ga voor meer informatie naar hello.global.ntt.
Laatste van NTT Ltd.
NTT creëert ’s werelds grootste connected stadium en genereert een ‘digital twin’ van de Tour de France

Customer Experience: NTT recognized as Genesys Global Platinum partner

NTT Global Threat Intelligence Report: stijging van 300 procent in aanvallen van opportunistic targeting
Essentra Components neemt Chinese onderdelenfabrikant over

Britse defensieonderdelen Royal Air Force en Royal Navy verbeteren recruitmentproces met Pega’s low-code software

Nederlandse bedrijven sluiten wereldwijd hoogste verzekering af tegen ransomware-aanvallen

Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Total Economic Impact-onderzoek: Dataiku levert bedrijven een return-on-investment van 423 procent

Macaw wordt comdirect’s socialmedia-leadagency

KnowBe4 ontvangt vier ISO-certificeringen van ISOQAR
Worldstream breidt uit naar Duitsland met nieuw datacenter bij maincubes in Frankfurt

fonQ groeit met 142% jaar over jaar dankzij gebruik van Mirakl-marktplaatsplatform

53 procent van de Nederlanders vindt dat ze voor een normaal leven hun gegevens moeten delen met techreuzen als Google

Werkgevers overschatten de productiviteit van medewerkers bij het thuiswerken

Conscia benoemt Pascal Huijbers tot CTO Conscia Group

Visma | Raet splitst op in Visma | Raet en Visma | YouServe

Waard€volle Club partners CBMK Creditmanagement en Budgetcoach Groep lanceren Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit

Proactiviteit vereist voor toekomstig succes in e-commerce

Fortinet lanceert security service FortiTrust: flexibele licentie per gebruiker

Rooskens Group kiest voor Oracle Transportation Management ter ondersteuning van snelle bedrijfsuitbreiding

Western Digital introduceert draagbare WD Elements SE SSD

Logo Progress Communications
NTT Ltd. contact

Logo NTT Ltd.

hello.global.ntt
NTT Ltd. sociaal

NTT Ltd. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.