Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: Influx PR & Communicatie

Pega introduceert Value Finder voor betere marketinginteracties met de ‘vergeten’ klant

Nieuwe AI-gestuurde functionaliteit zorgt voor relevantie in aanbiedingen aan alle klantgroepen

Amsterdam, 5 oktober 2020 Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, introduceert Value Finder als onderdeel van de Pega Customer Decision Hub™. Met deze nieuwe toepassing kunnen organisaties op basis van AI meer betrokkenheid realiseren met de ‘vergeten’ klanten door marketinguitingen en aanbiedingen af te stemmen op hun specifieke persoonlijke behoeftes. Value Finder zorgt ervoor dat alle klanten een individuele benadering krijgen en dus niet de ‘belangrijkste’ klanten waar vaak de meeste aandacht naar uit gaat. Hierdoor krijgt de organisatie een krachtige één-op-één interactie met alle klanten.

Vaak pretenderen organisaties dat ze klanten één-op-één benaderen, maar in werkelijkheid sturen ze dezelfde productpushes naar dezelfde klantsegmenten. Individuen waarvoor de campagne eigenlijk niet meer relevant is, worden dan alsnog bestookt met irrelevante aanbiedingen. Of erger, wanneer het nog wel relevant is en ze volledig uitgesloten worden. Customer experience professionals zijn vaak gebonden aan harde uitsluitingscriteria en kunnen daardoor de achtergestelde klantgroepen geen relevantere aanbiedingen doen. Terwijl dit juist toegevoegde waarde, klantloyaliteit en groei op de lange termijn oplevert.

Value Finder spoort deze hiaten in customer engagement op, door:
  • het in kaart brengen van achtergestelde klanten – Value Finder start met het analyseren van de klantdatabases om potentieel-waardevolle, maar achtergestelde klanten op te sporen. Dit zijn personen die door het systeem niet als doelgroep worden gezien voor de standaard marketingcampagnes van het merk.
  • het wegwerken van engagement-hiaten De software neemt vervolgens de klantstrategie onder de loep om te zien of en hoe de betrokkenheid met die klant kan worden verbeterd. Bijvoorbeeld door aanpassingen in de strategie aan te brengen of een volledige nieuwe aanpak te kiezen die beter aansluit op hun behoeftes.
  • het vereenvoudigen van goedkeuringsprocessen tussen teams – Nu er een plan is opgesteld, kunnen de medewerkers aanpassingen snel doorvoeren met de geïntegreerde 1:1 Operations Manager, de functionaliteit voor het beheren van goedkeuringsprocessen. Hiermee kunnen gebruikers via een simpele workflow eenvoudig wijzigingsverzoeken indienen en beheren. Dit versnelt de time-to-market van nieuwe acties, beleidsregels en aanbiedingen.
  • het optimaliseren van strategieën vóór implementatie – Voordat wijzigingen definitief live gaan, kunnen gebruikers verschillende ‘wat-als‘-scenario’s nabootsen om te zien hoe deze strategieën en aanbiedingen in de praktijk uitpakken, en hoe ze werken in combinatie met de volledige mix van engagementstrategieën. Dit helpt marketeers beter hun doelen te bereiken, de resultaten nauwkeuriger te voorspellen en ongewenste bijeffecten van een campagne te identificeren.
"Onder marketeers en CX-professionals wordt veel gesproken over 1:1 engagement, maar in de praktijk worden ze meestal gedwongen de weg van de minste weerstand te kiezen", aldus Dr. Rob Walker, vice president, decisioning and analytics, Pegasystems. "Het is veel makkelijker om klanten in bestaande campagnes in te passen dan ervoor te zorgen dat er voor elk individu een relevant aanbod is. Met Value Finder van Pega is één-op-één interactie weer een stap dichterbij, nu organisaties makkelijker de hiaten in hun engagementprogramma’s kunnen opsporen en wegwerken. Zij kunnen alle klanten op hun wenken bedienen met relevante boodschappen en aanbiedingen. "

Pega Customer Decision Hub fungeert als een always-on ‘brein’ met gecentraliseerde AI voor optimale interactie en maximale klantwaarde op alle klantcontactpunten (in- en outbound). Predictive analytics en customer decision management bieden organisaties de juiste inzichten om realtime de next-best-action te voorspellen tijdens elke stap van de customer journey - van marketing en sales tot klantenservice en klantbehoud.

Value Finder is beschikbaar vanaf oktober als onderdeel van de nieuwste versie van Pega Customer Decision Hub (release 8.5). Meer informatie: www.pega.com/products/decision-hub/value-finder

Achtergrondinformatie
Over Pegasystems
Pega (NASDAQ: PEGA) is de leider in cloudsoftware voor customer engagement en operational excellence. De meest erkende en succesvolle merken ter wereld vertrouwen op de AI-software van Pega om elke klantinteractie via elk kanaal te optimaliseren en ervoor te zorgen dat hun merkbeloften worden nagekomen. Met het low-code applicatie-ontwikkelingsplatform van Pega kunnen bedrijven snel apps bouwen en ontwikkelen om aan de behoeften van hun klanten en medewerkers te voldoen en digitale transformatie op wereldwijde schaal te stimuleren. Al meer dan 35 jaar maakt Pega hogere klanttevredenheid, lagere kosten en een hogere customer lifetime value mogelijk. Voor meer informatie: www.pega.com

Redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: info@influx-pr.com

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems
Private sector verwacht de regie over AI-governance kwijt te raken aan overheid

Pega neemt Qurious.io over voor uitbreiding expertise met AI-gestuurde realtime spraakanalyse

Nieuw onderzoek van Pegasystems wijst uit: te veel medewerkers voelen zich niet betrokken bij digitale transformatie
CISO-onderzoek: Mobiele apparaten centraal in cybersecurity-strategie

Sitech Services en Valid verlengen outsourcing-samenwerking

Rapport: Amerikaanse overheidsorganisaties verliezen miljoenen bij een gemiddeld datalek of netwerkprobleem

Splashtop haalt 50 miljoen dollar aan nieuwe financiering binnen en bereikt unicorn-status

In 2020 meer gegoogled naar (kinder)psycholoog en eenzaamheid

Nieuw jaar, nieuwe versie van DanaBot

Ontwikkelaars in detailhandel en horeca verhelpen kwetsbaarheden sneller dan andere sectoren

Voor het vierde jaar op rij groei voor TP Vision

Tablet als zoethoudertje?

Orange Business Services Flexible SD-WAN ondersteunt Getinge met meer flexibiliteit om de gezondheidssector te helpen

Thuiswerken is een blijvertje, maar een goede thuiswerkplek blijft een uitdaging

Pandemie stelt digitalisering Nederlandse MKB uit

Het project van Schneider Electric met E.ON wint de enerTIC Award voor groene en digitale ‘Smart Grid’-technologie

Jamf uitgeroepen tot ‘Leader’ in het IDC MarketScape: Worldwide Unified Endpoint Management Software for Apple Devices 2021-rapport

Schneider Electric en de VELUX Groep gaan samenwerken op het gebied van duurzame energie
Technische innovatie in de bouw: Begin met het juiste team

Voorkom het verspreiden van desinformatie met Easyscreen

Red Hat introduceert data resilience voor Enterprise Kubernetes-applicaties

Techone versterkt positie op gebied van hosting door overname Qweb

Gedoe rondom werkgeversverklaring avondklok verleden tijd voor iedere werkgever dankzij Visma | Raet

Heinen & Hopman kiest Medius voor geautomatiseerde factuurverwerking

Nederlander ziet geen plek voor zichzelf op kansrijke technische arbeidsmarkt

Haal meer plezier uit je PS5® en Xbox®: optimaliseer je online verbinding

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Loogisch en MCS slaan handen ineen voor intensieve samenwerking op het gebied van Private LTE en Managed IoT

DataCore Software neemt Caringo over en voegt object storage toe aan zijn software-defined portfolio

Webfleet Solutions en Lytx bieden samen geïntegreerde videotelematica-oplossing

Kaspersky’s IT-beveiligingsaanbevelingen voor bedrijven in 2021

Western Digital en Qumulo ondersteunen Institute for Health Metrics and Evaluation met 2 petabyte

Diverzio en Local2Local slaan handen ineen

Zorgverzekeraar Zilveren Kruis bespaart 600.000 euro aan operationele kosten per jaar dankzij Mendix low-code platform

Logo Influx PR & Communicatie

Logo Boys with Brains
Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.