Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

TIE Kinetix Presenteert FLOW Partner Automation Versie 2.0

Een vernieuwde gebruikersinterface (UI) herdefinieert eenvoud en bruikbaarheid

TIE Kinetix, de toonaangevende leverancier van Partner Automation-oplossingen, heeft vandaag de lancering van versie 2.0 van zijn FLOW Partner Automation Platform aangekondigd. De update is sterk gebaseerd op feedback van klanten en biedt nieuwe en bestaande FLOW-klanten een vereenvoudigde gebruikersinterface (UI) en een verbeterde gebruikerservaring (UX). Alle nieuwe FLOW-klanten hebben direct toegang tot FLOW versie 2.0 en bestaande klanten worden gemigreerd.

De verbeterde gebruikersinterface van FLOW versie 2.0 vervangt zijn voorganger, versie 1.0, volledig. Het platform is in de basis volledig configureerbaar, waardoor gebruikers gemakkelijk de basis van de portaallay-out kunnen kiezen, waaronder de startpagina, navigatiebalk en taalinstellingen. Ongeacht de persoonlijke voorkeur tijdens de eerste installatie, behoudt het portaal overal een uniforme look-and-feel. Bovendien stelt de gebruikersinterface van versie 2.0 TIE Kinetix in staat om de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Artificial Intelligence (AI) en machine learning te gebruiken om de UX te optimaliseren.

De gebruikersinterface van FLOW versie 2.0 maakt gebruik van een "alleen laten zien wat er nodig is voor de taak op het scherm" -benadering, waardoor gebruikers een schone, ongecompliceerde werkruimte krijgen waarin alleen relevante items worden weergegeven. Dit maakt het niet alleen gemakkelijker om verschillende instellingen en configuraties te beheren, maar het verkort ook aanzienlijk de tijd die nodig is om een taak te voltooien. Bovendien biedt een nieuw geïmplementeerde automatiseringsengine gebruikers de mogelijkheid voor geautomatiseerde partner-onboarding - een functie die vooral handig is in tijdgevoelige situaties met hoge prioriteit.

Nog een ander voordeel van de gebruikersinterface van FLOW versie 2.0 is het enorm eenvoudige portaal voor elektronische facturering (e-facturering). De nieuwe gebruikersinterface biedt een snelle en gemakkelijke manier voor B2B- en B2G-leveranciers om facturen in te dienen bij hun klanten en / of overheidsinstellingen via eenvoudige kopieer- en plakacties. In feite kunnen facturen in slechts twee klikken rechtstreeks vanuit Excel in het FLOW-portaal worden ingevoerd. Een leverancier aan de overheid, Marcel van Oostveen van Eastmore: “Hoe minder klikken, hoe beter de software. De nieuwe interface maakt het voor mijzelf en andere leveranciers gemakkelijker om facturen in te dienen, omdat TIE Kinetix het aantal klikken met minstens 70% heeft verminderd. En als een boekhoudprogramma de factuur als spreadsheet kan genereren in XLS, ODS of wat dan ook, dan is het aantal klikken met 90% verminderd!" Gebruikers worden ook automatisch op de hoogte gebracht van fouten, zodat aan alle factuurvereisten wordt voldaan voor directe verwerking.

Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix, zegt: “De nieuwe gebruikersinterface in FLOW versie 2.0 is een grote stap voorwaarts. Tot nu toe blijkt het een sterke basis te zijn voor verdere verbeteringen aan FLOW, niet alleen in technologisch opzicht, maar ook vanuit het perspectief van de gebruikerservaring. We zijn verheugd om FLOW versie 2.0 officieel uit te brengen en, zoals altijd, kijken we ernaar uit om te zien wat de toekomst voor mogelijkheden biedt ."

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-)overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Voor meer informatie, bezoek  www.TIEKinetix.com, en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing and YouTube.

Voor vragen over dit persbericht kunt u contact opnemen met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer van TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen
T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix verzorgt elektronische facturatie voor Rabobank

TIE Kinetix presenteert de Summer Release 2021 van het FLOW Platform

TIE Kinetix sluit overeenkomst met Olympia, leverancier van de Gemeente Amsterdam
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
TIE Kinetix N... contact

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf