www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

TIE Kinetix Presenteert FLOW Partner Automation Versie 2.0

Een vernieuwde gebruikersinterface (UI) herdefinieert eenvoud en bruikbaarheid

TIE Kinetix, de toonaangevende leverancier van Partner Automation-oplossingen, heeft vandaag de lancering van versie 2.0 van zijn FLOW Partner Automation Platform aangekondigd. De update is sterk gebaseerd op feedback van klanten en biedt nieuwe en bestaande FLOW-klanten een vereenvoudigde gebruikersinterface (UI) en een verbeterde gebruikerservaring (UX). Alle nieuwe FLOW-klanten hebben direct toegang tot FLOW versie 2.0 en bestaande klanten worden gemigreerd.

De verbeterde gebruikersinterface van FLOW versie 2.0 vervangt zijn voorganger, versie 1.0, volledig. Het platform is in de basis volledig configureerbaar, waardoor gebruikers gemakkelijk de basis van de portaallay-out kunnen kiezen, waaronder de startpagina, navigatiebalk en taalinstellingen. Ongeacht de persoonlijke voorkeur tijdens de eerste installatie, behoudt het portaal overal een uniforme look-and-feel. Bovendien stelt de gebruikersinterface van versie 2.0 TIE Kinetix in staat om de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Artificial Intelligence (AI) en machine learning te gebruiken om de UX te optimaliseren.

De gebruikersinterface van FLOW versie 2.0 maakt gebruik van een "alleen laten zien wat er nodig is voor de taak op het scherm" -benadering, waardoor gebruikers een schone, ongecompliceerde werkruimte krijgen waarin alleen relevante items worden weergegeven. Dit maakt het niet alleen gemakkelijker om verschillende instellingen en configuraties te beheren, maar het verkort ook aanzienlijk de tijd die nodig is om een taak te voltooien. Bovendien biedt een nieuw geïmplementeerde automatiseringsengine gebruikers de mogelijkheid voor geautomatiseerde partner-onboarding - een functie die vooral handig is in tijdgevoelige situaties met hoge prioriteit.

Nog een ander voordeel van de gebruikersinterface van FLOW versie 2.0 is het enorm eenvoudige portaal voor elektronische facturering (e-facturering). De nieuwe gebruikersinterface biedt een snelle en gemakkelijke manier voor B2B- en B2G-leveranciers om facturen in te dienen bij hun klanten en / of overheidsinstellingen via eenvoudige kopieer- en plakacties. In feite kunnen facturen in slechts twee klikken rechtstreeks vanuit Excel in het FLOW-portaal worden ingevoerd. Een leverancier aan de overheid, Marcel van Oostveen van Eastmore: “Hoe minder klikken, hoe beter de software. De nieuwe interface maakt het voor mijzelf en andere leveranciers gemakkelijker om facturen in te dienen, omdat TIE Kinetix het aantal klikken met minstens 70% heeft verminderd. En als een boekhoudprogramma de factuur als spreadsheet kan genereren in XLS, ODS of wat dan ook, dan is het aantal klikken met 90% verminderd!" Gebruikers worden ook automatisch op de hoogte gebracht van fouten, zodat aan alle factuurvereisten wordt voldaan voor directe verwerking.

Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix, zegt: “De nieuwe gebruikersinterface in FLOW versie 2.0 is een grote stap voorwaarts. Tot nu toe blijkt het een sterke basis te zijn voor verdere verbeteringen aan FLOW, niet alleen in technologisch opzicht, maar ook vanuit het perspectief van de gebruikerservaring. We zijn verheugd om FLOW versie 2.0 officieel uit te brengen en, zoals altijd, kijken we ernaar uit om te zien wat de toekomst voor mogelijkheden biedt ."

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-)overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Voor meer informatie, bezoek  www.TIEKinetix.com, en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing and YouTube.

Voor vragen over dit persbericht kunt u contact opnemen met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer van TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen
T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix en To-Increase kondigen uitbreiding van samenwerking aan met het leveren van volledig geïntegreerde EDI-oplossing voor Microsoft Dynamics 365

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2020

TIE Kinetix presenteert de “Fall Release” van het FLOW platform
Private sector verwacht de regie over AI-governance kwijt te raken aan overheid

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Partners VIVES en Infolearn verzorgen infectiepreventie e-learning voor 150.000 zorgprofessionals in opdracht van Vlaamse overheid

Razer introduceert Naga X voor MMO-gamers
Cartridge & Toner gigant Alleeninkt.nl na overname van Inktprecies.nl in race voor marktleiderschap printer-land

Philadelphia Zorg kiest voor roostersoftware Intus

Ontdek offertes die bijna zichzelf schrijven met behulp van kunstmatige intelligentie in de nieuwe update van Offorte.com

Social Selling met LinkedIn: “Stilletjes verkopen in een digitaal thuiswerktijdperk (en daarna)”

5 krachtige tips om een boekhoudprogramma te kiezen

Myth Busted: 5 hardnekkige misverstanden over elektrisch rijden

Schneider Electric, Enel en het World Economic Forum publiceren het rapport 'Net Zero Carbon Cities: an Integrated approach'

Mammoet verhuist SAP-omgeving naar myBrand private cloud

Heuvelman Staalhandel klaar voor de toekomstmet low-code ERP-oplossing van Thinkwise

Dutch IT Channel Datacenter Project is gestart

Onderzoek Zendesk: zakelijk succes in 2021 hangt af van het leveren van uitzonderlijke customer experience

Tanium en open source-platform OpenCTI verbeteren gezamenlijk informatievoorziening cyberdreigingen

BT wint contract om Nederlandse diplomatieke missies over de hele wereld met elkaar te verbinden

Autohopper ontwikkelt app om franchisenemers meer inzicht te geven in verhuurproces

Flex-Appeal kondigt rebranding aan naar Oneteam

Tessa de Vor, de nieuwe managing director van Adapt Analytics, zet medewerkers op 1

Lavide Holding NV tekent Letter of Intent

VodafoneZiggo en Discovery kondigen nieuwe samenwerking aan inclusief streamingdienst discovery+
TIE Kinetix N... contact

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.