Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

TIE Kinetix Presenteert FLOW Partner Automation Versie 2.0

Een vernieuwde gebruikersinterface (UI) herdefinieert eenvoud en bruikbaarheid

TIE Kinetix, de toonaangevende leverancier van Partner Automation-oplossingen, heeft vandaag de lancering van versie 2.0 van zijn FLOW Partner Automation Platform aangekondigd. De update is sterk gebaseerd op feedback van klanten en biedt nieuwe en bestaande FLOW-klanten een vereenvoudigde gebruikersinterface (UI) en een verbeterde gebruikerservaring (UX). Alle nieuwe FLOW-klanten hebben direct toegang tot FLOW versie 2.0 en bestaande klanten worden gemigreerd.

De verbeterde gebruikersinterface van FLOW versie 2.0 vervangt zijn voorganger, versie 1.0, volledig. Het platform is in de basis volledig configureerbaar, waardoor gebruikers gemakkelijk de basis van de portaallay-out kunnen kiezen, waaronder de startpagina, navigatiebalk en taalinstellingen. Ongeacht de persoonlijke voorkeur tijdens de eerste installatie, behoudt het portaal overal een uniforme look-and-feel. Bovendien stelt de gebruikersinterface van versie 2.0 TIE Kinetix in staat om de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Artificial Intelligence (AI) en machine learning te gebruiken om de UX te optimaliseren.

De gebruikersinterface van FLOW versie 2.0 maakt gebruik van een "alleen laten zien wat er nodig is voor de taak op het scherm" -benadering, waardoor gebruikers een schone, ongecompliceerde werkruimte krijgen waarin alleen relevante items worden weergegeven. Dit maakt het niet alleen gemakkelijker om verschillende instellingen en configuraties te beheren, maar het verkort ook aanzienlijk de tijd die nodig is om een taak te voltooien. Bovendien biedt een nieuw geïmplementeerde automatiseringsengine gebruikers de mogelijkheid voor geautomatiseerde partner-onboarding - een functie die vooral handig is in tijdgevoelige situaties met hoge prioriteit.

Nog een ander voordeel van de gebruikersinterface van FLOW versie 2.0 is het enorm eenvoudige portaal voor elektronische facturering (e-facturering). De nieuwe gebruikersinterface biedt een snelle en gemakkelijke manier voor B2B- en B2G-leveranciers om facturen in te dienen bij hun klanten en / of overheidsinstellingen via eenvoudige kopieer- en plakacties. In feite kunnen facturen in slechts twee klikken rechtstreeks vanuit Excel in het FLOW-portaal worden ingevoerd. Een leverancier aan de overheid, Marcel van Oostveen van Eastmore: “Hoe minder klikken, hoe beter de software. De nieuwe interface maakt het voor mijzelf en andere leveranciers gemakkelijker om facturen in te dienen, omdat TIE Kinetix het aantal klikken met minstens 70% heeft verminderd. En als een boekhoudprogramma de factuur als spreadsheet kan genereren in XLS, ODS of wat dan ook, dan is het aantal klikken met 90% verminderd!" Gebruikers worden ook automatisch op de hoogte gebracht van fouten, zodat aan alle factuurvereisten wordt voldaan voor directe verwerking.

Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix, zegt: “De nieuwe gebruikersinterface in FLOW versie 2.0 is een grote stap voorwaarts. Tot nu toe blijkt het een sterke basis te zijn voor verdere verbeteringen aan FLOW, niet alleen in technologisch opzicht, maar ook vanuit het perspectief van de gebruikerservaring. We zijn verheugd om FLOW versie 2.0 officieel uit te brengen en, zoals altijd, kijken we ernaar uit om te zien wat de toekomst voor mogelijkheden biedt ."

Over TIE Kinetix
Bij TIE Kinetix leveren wij Software-as-a-Service (SaaS) oplossingen aan bedrijven, (semi-)overheidsinstanties en hun zakenpartners om supply chain processen te vereenvoudigen door volledig elektronische uitwisseling van zakelijke documenten. FLOW Partner Automation, ons software platform, stelt de gebruikers in staat om slimmer samen te werken met hun zakenpartners en de communicatie te stroomlijnen door naadloze integratie met elk bestaand (IT-) systeem. Sinds 1987 ondersteunen wij alle EDI- en e-facturatiestandaarden en de communicatiemethoden die hier wereldwijd voor worden gebruikt. Ons internationale team deelt hun expertise en ervaring met onze ruim 2.500 klanten en vereenvoudigen de jaarlijkse uitwisseling van meer dan 1 miljard documenten via FLOW.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Australië en de Verenigde Staten. Voor meer informatie, bezoek  www.TIEKinetix.com, en volg ons op Linkedin, Twitter, Facebook, Xing and YouTube.

Voor vragen over dit persbericht kunt u contact opnemen met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer van TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com

TIE Kinetix N.V.
Patrick van Boom
De Corridor 5d
3621 ZA Breukelen
T: +31-88-369-8000
E: info@TIEKinetix.com
W: www.TIEKinetix.com
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE KINETIX: full year 2020 Trading Update

TIE Kinetix Presenteert FLOW Partner Automation Versie 2.0

TIE Kinetix announces that is has issued 3.700 new shares following the conversion of options on shares
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allen, CTO van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP
TIE Kinetix N... contact

Logo TIE Kinetix N.V.

+31-88-369-8000
  info@TIEKinetix.com
  tiekinetix.com/nl
TIE Kinetix N... sociaal

TIE Kinetix N... tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen