Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: ItsaRep

Western Digital maakt SanDisk Extreme Portable SSD’s twee keer zo snel

Western Digital Corp. introduceert twee nieuwe SanDisk draagbare SSD's die bijna twee keer de snelheid bieden ten opzichte van vorige generaties. De SanDisk Extreme en SanDisk Extreme PRO draagbare SSD's zijn gebouwd om aan de huidige hoge kwaliteitseisen van (semi-)professionals in video en fotografie te voldoen op het gebied van betrouwbaarheid, mobiliteit en snelheid.

Met capaciteiten tot 2 TB zijn de nieuwe NVMe-schijven geschikt voor het creëren, bewaren en verplaatsen van bestanden, foto’s en 4K- en 8K-video’s. De SanDisk Extreme PRO draagbare SSD heeft een chassis van gesmeed aluminium ter bescherming tegen hoge temperaturen bij zwaardere workloads. Een siliconen omhulsel vergroot de schokbestendigheid. Dankzij wachtwoordbeveiliging en een upgrade naar 256-bits AES-hardwarematige versleuteling blijven bestanden veilig.

Robuuste en krachtige SSD-prestaties
De nieuwe SanDisk draagbare SSD's stellen professionals in staat om betrouwbaar veeleisende taken uit te voeren - thuis, op kantoor of op locatie. De SanDisk Extreme Portable SSD biedt meer geheugen en snelheid, terwijl de SanDisk Extreme PRO is gebouwd voor gelijkmatige, langdurige prestaties en mobiliteit.

Belangrijkste kenmerken
SanDisk Extreme PRO Portable SSD
  • Sterke NVMe solid-state prestaties met lees- en schrijfsnelheden tot 2000 MB/s.
  • Chassis van gesmeed aluminium fungeert als heatsink om hogere langdurige snelheden te leveren in een draagbare vormfactor.
  • Bestand tegen vallen tot twee meter en voorzien van IP55-classificatie (spatwater- en stofdicht).
  • Aluminium behuizing en siliconen omhulsel voor een premium uitstraling en extra bescherming.
  • Wachtwoordbeveiliging en een upgrade naar 256-bits AES-hardware versleuteling.
SanDisk Extreme Portable SSD
  • NVMe solid-state prestaties met leessnelheden tot 1050 MB/s en schrijfsnelheden tot 1000 MB/s.
  • Voor extra duurzaamheid biedt de drive een valbescherming tot twee meter en IP55 water- en stofbestendigheid.
  • Duurzame siliconen omhulsel voor premium uitstraling en extra bescherming.
Gebruikers kunnen de drives door middel van de handige karabijnhaak aan een riemlus of rugzak bevestigen. De nieuwe schijven zijn compatibel met pc- en Mac. Dankzij de compatibiliteit met een reeks USB Type-C smartphones kunnen gebruikers ook snel en gemakkelijk een back-up maken van mobiele content.

Prijs en beschikbaarheid
De SanDisk Extreme Portable en SanDisk Extreme PRO Portable SSD's hebben een gelimiteerde garantie van vijf jaar en zijn verkrijgbaar in de Western Digital webshop en via geselecteerde e-tailers en retailers.

De SanDisk Extreme Portable SSD is nu verkrijgbaar in 500 GB en 1 TB, de SanDisk Extreme PRO Portable SSD is nu verkrijgbaar in 2 TB.

De 2 TB SanDisk Extreme Portable SSD en 1 TB SanDisk Extreme PRO Portable SSD volgen naar verwachting later dit jaar.

Prijzen zullen bij de lancering op hetzelfde niveau liggen als eerdere producten en worden bepaald op basis van de lokale marktomstandigheden.

"Onze klanten vertrouwen erop dat wij de lat steeds hoger leggen als het gaat om het leveren van krachtige oplossingen voor zowel consumenten als professionals", aldus Brian Pridgeon, directeur marketing Consumer Solutions bij Western Digital. “Professionele fotografen over de hele wereld vertrouwen op SanDisk. Daarom presteert onze Extreme-serie schijven op het hoogste niveau. We verhoogden de snelheid met de nieuwste NVMe-technologie en gebruikten robuuste materialen om de meest veeleisende opdrachten aan te kunnen."
imageSanDisk Extreme en SanDisk Extreme Pro Portable SSD

SanDisk Extreme Portable SSD

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kunnen aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leven, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.

Voor meer informatie: WD, WD_Black en SanDisk.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Nieuwe Western Digital Ultrastar Edge-servers voor snellere rekenkracht op edge- en afgelegen locaties

Western Digital’s nieuwe geïntegreerde flash-platform vormt basis voor moderne slimme, mobiele technologieën

Western Digital breidt WD_BLACK gamingportfolio uit met drie nieuwe SSD’s
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Logo E-mergo
Logo Schneider Electric
Logo GrassGreener Europe