Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: Clarity Benelux

Boomi voor zevende jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Boomi wederom erkend voor zijn Integration Platform as a Service

Amsterdam, 30 september 2020Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™, kondigt vandaag aan dat Gartner in september 2020 Boomi voor het zevende opeenvolgende jaar heeft benoemd tot Leader in hun Gartner Magic Quadrant for Enterprise Integration Platform as a Service (EiPaaS). Wederom wordt Boomi hierdoor erkend voor zijn brede visie op het onderwerp én het vermogen deze uit te voeren. De visie van Boomi werd ditmaal nog beter beoordeeld dan vorig jaar.

Volgens Gartner “erkennen organisaties dat traditionele integratie-benaderingen en on-premises integratietechnologieën de complexiteit en de toepassing van integraties in alle aspecten van de organisatie niet volledig kunnen ondersteunen, laat staan dat ze de wendbaarheid en time to value kunnen bieden die nodig zijn om de uitdagingen van het digitale tijdperk aan te gaan.”

“Boomi is trots opnieuw erkend te worden door Gartner”, zegt Chris McNabb, CEO van Boomi. “Ons team heeft ontzettend hard gewerkt om onze klanten van de allerbeste iPaaS-oplossing te voorzien, zodat ze markttrends en strategische initiatieven op de best mogelijke manier kunnen ondersteunen. Wij geloven dat dit wordt bevestigd door onze plek in het leiderskwadrant, waarin wij nu voor het zevende jaar op een rij zijn geplaatst.”

Moderne organisaties produceren steeds meer data. Als organisaties hun data niet snel, gemakkelijk en veilig kunnen vergaren, beheren en bewerken, kunnen ze hun digitale doelstellingen niet behalen. Data moeten beschikbaar en toepasbaar zijn voor de gehele organisatie om de klantervaring te verbeteren, efficiëntie te verhogen en bedrijfsresultaten eerder te behalen.

Het geïntegreerde low-code platform van Boomi verbindt alles met iedereen, zodat organisaties kunnen transformeren en de fundamentele uitdagingen aangaan van de moderne zakelijke markt. De afgelopen zeven jaar heeft Boomi het Boomi AtomSphere™ Platform verder ontwikkeld. Het platform bevat nu de optie om data te catalogiseren en voor te bereiden, dankzij de hypermoderne AI-technologie van Unifi Software, dat in december 2019 werd overgenomen. Hierdoor kunnen de 12,000+ klanten van Boomi beter dan ooit anticiperen op markttrends.

Lees meer over de iPaas-markt en de reden waarom Boomi als Leader wordt benoemd in dit gratis exemplaar van het Gartner-rapport Magic Quadrant for Enterprise Integration Platform as a Service.

Gartner disclaimer:
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die wordt afgebeeld in onze onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden geïnterpreteerd als feitelijke verklaringen. Gartner geeft geen enkele garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van garanties van verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verbindt alles en iedereen middels ons open en intelligente cloudplatform. Wereldwijd hebben al meer dan 12.000 klanten gekozen voor Boomi’s integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) vanwege de snelheid, het gebruiksgemak en de lage Total Cost of Ownership. De visie van Boomi, als pionier op het gebied van de intelligente toepassing van data, is het klanten en partners snel en eenvoudig mogelijk te maken data te ontdekken, te beheren en te orkestreren, en applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden voor betere en snellere resultaten.

Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Atom, Atomsphere, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Sarada Sant
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Boomi
Bedrijven geven voorkeur aan strategie voor composable ERP nu pandemie cloudmigratie versnelt

Boomi beschikbaar via Amazon Web Services Marketplace

Boomi vergroot klantvertrouwen dankzij SAP certificering
TOPdesk en Insocial komen met gezamenlijke dienst voor betere klantbeleving

Loopt een app vaak vast? Negen op de tien stapt over naar de concurrent

Workday voldoet aan groeiende vraag van klanten met recordaantal implementaties en hoogste klanttevredenheidsscore uit de sector

NTT creëert ’s werelds grootste connected stadium en genereert een ‘digital twin’ van de Tour de France