www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: Yellow Communications

Boomi voor zevende jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Boomi wederom erkend voor zijn Integration Platform as a Service

Amsterdam, 30 september 2020Boomi™, onderdeel van Dell Technologies™, kondigt vandaag aan dat Gartner in september 2020 Boomi voor het zevende opeenvolgende jaar heeft benoemd tot Leader in hun Gartner Magic Quadrant for Enterprise Integration Platform as a Service (EiPaaS). Wederom wordt Boomi hierdoor erkend voor zijn brede visie op het onderwerp én het vermogen deze uit te voeren. De visie van Boomi werd ditmaal nog beter beoordeeld dan vorig jaar.

Volgens Gartner “erkennen organisaties dat traditionele integratie-benaderingen en on-premises integratietechnologieën de complexiteit en de toepassing van integraties in alle aspecten van de organisatie niet volledig kunnen ondersteunen, laat staan dat ze de wendbaarheid en time to value kunnen bieden die nodig zijn om de uitdagingen van het digitale tijdperk aan te gaan.”

“Boomi is trots opnieuw erkend te worden door Gartner”, zegt Chris McNabb, CEO van Boomi. “Ons team heeft ontzettend hard gewerkt om onze klanten van de allerbeste iPaaS-oplossing te voorzien, zodat ze markttrends en strategische initiatieven op de best mogelijke manier kunnen ondersteunen. Wij geloven dat dit wordt bevestigd door onze plek in het leiderskwadrant, waarin wij nu voor het zevende jaar op een rij zijn geplaatst.”

Moderne organisaties produceren steeds meer data. Als organisaties hun data niet snel, gemakkelijk en veilig kunnen vergaren, beheren en bewerken, kunnen ze hun digitale doelstellingen niet behalen. Data moeten beschikbaar en toepasbaar zijn voor de gehele organisatie om de klantervaring te verbeteren, efficiëntie te verhogen en bedrijfsresultaten eerder te behalen.

Het geïntegreerde low-code platform van Boomi verbindt alles met iedereen, zodat organisaties kunnen transformeren en de fundamentele uitdagingen aangaan van de moderne zakelijke markt. De afgelopen zeven jaar heeft Boomi het Boomi AtomSphere™ Platform verder ontwikkeld. Het platform bevat nu de optie om data te catalogiseren en voor te bereiden, dankzij de hypermoderne AI-technologie van Unifi Software, dat in december 2019 werd overgenomen. Hierdoor kunnen de 12,000+ klanten van Boomi beter dan ooit anticiperen op markttrends.

Lees meer over de iPaas-markt en de reden waarom Boomi als Leader wordt benoemd in dit gratis exemplaar van het Gartner-rapport Magic Quadrant for Enterprise Integration Platform as a Service.

Gartner disclaimer:
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die wordt afgebeeld in onze onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden geïnterpreteerd als feitelijke verklaringen. Gartner geeft geen enkele garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van garanties van verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Boomi
Boomi, onderdeel van Dell Technologies, verbindt alles en iedereen middels ons open en intelligente cloudplatform. Wereldwijd hebben al meer dan 12.000 klanten gekozen voor Boomi’s integration-Platform-as-a-Service (iPaaS) vanwege de snelheid, het gebruiksgemak en de lage Total Cost of Ownership. De visie van Boomi, als pionier op het gebied van de intelligente toepassing van data, is het klanten en partners snel en eenvoudig mogelijk te maken data te ontdekken, te beheren en te orkestreren, en applicaties, processen en mensen met elkaar te verbinden voor betere en snellere resultaten.

Meer informatie vindt u op www.boomi.com.

© 2020 Boomi Inc. Dell, Dell Technologies, Boomi, het ‘B’ logo, Atom, Atomsphere, Molecule en Dell Boomi zijn handelsmerken van Dell Inc. of haar dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden. Andere namen of merken kunnen handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.

Toekomstgerichte verklaringen
Verklaringen in dit document die betrekking hebben op toekomstige resultaten, aanwervingen, gebeurtenissen of investeringen zijn toekomstgerichte verklaringen en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen van Boomi. In sommige gevallen kunt u deze uitspraken identificeren aan de hand van toekomstgerichte woorden als "anticiperen", "geloven", "kunnen", "schatten", "verwachten", "van plan zijn", "vertrouwen", "mogen", "plannen" , "Potentieel", "zou moeten", "zal" en "zou", of soortgelijke uitdrukkingen. Werkelijke resultaten, aanwerving, klantentrends en gebeurtenissen in toekomstige perioden kunnen wezenlijk verschillen van de trends die worden uitgedrukt of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen vanwege een aantal risico's, onzekerheden en andere factoren, waaronder de uitdaging om nieuw personeel te vinden en aan boord te nemen, markttrends, voortdurende aandacht van het management voor de markt, de onzekerheden in verband met technologische veranderingen en de ontwikkeling en introductie van nieuwe technologie. Boomi en Dell Technologies aanvaarden geen verplichting om dergelijke toekomstgerichte verklaringen bij te werken.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Sarada Sant
E-mail: boomi@yellow-communications.com
Laatste van Dell Boomi
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allen, CTO van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP

Logo Yellow Communications
Dell Boomi contact

Logo Dell Boomi

Dell Boomi sociaal

Dell Boomi tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders