ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Whizpr

Veeam kiest 50 top EMEA-partners voor nieuwe Accredited Service Partner-onderscheiding

Nieuw, exclusief tweejarig programma beloont meest gekwalificeerde en strategische partners die high-level Veeam-gebaseerde Professional Services bieden en Cloud Data Management in EMEA helpen stimuleren

Utrecht, 30 september 2020 - Veeam Software, de leider in back-up-oplossingen voor Cloud Data Management, kondigt vandaag zijn top 50 Veeam Accredited Services Partners (VASP) en aanvullende verbeteringen aan het Veeam ProPartner-programma voor VASP’s aan. Veeam zal nauw samenwerken met geselecteerde partners die een breed aanbod aan professionele services en technische implementaties bieden die Cloud Data Management-vereisten beter ondersteunen en hogere klanttevredenheid stimuleren. De VASP-onderscheiding wordt alleen toegekend aan partners met de meeste expertise en kennis van Veeam-oplossingen.

Het Veeam 2020 Data Protection Trends rapport laat zien dat organisaties in EMEA geen vooruitgang kunnen boeken met digitale transformatie vanwege barrières zoals het gebrek aan IT-skills (47%) en restricties door legacy-technologiesystemen (39%). Terwijl de IT-industrie in snel tempo blijft groeien en de uitgaven voor digitale transformatie tussen 2020 en 2023 $7,4 biljoen zullen bedragen, ziet Veeam de toenemende vraag naar experts die steeds complexere implementaties kunnen leveren, zich kunnen aanpassen aan veranderende zakelijke behoeftes en strategische partnerships aan kunnen gaan met organisaties van elke omvang.

De geselecteerde VASP’s ontvangen exclusieve toegang tot middelen en tools en Veeam Subject Matter Experts voor professionele begeleiding bij projectvalidaties, architectuur en ontwerpbeoordelingen. Daarnaast genieten VASP’s van meer zichtbaarheid onder Veeam-klanten die op zoek zijn naar service-partners en ontvangen zij speciale trainingsmogelijkheden zoals gratis VMCE-lessen op basis van een minimaal aantal service delivery engagements per half jaar.

“Organisaties zijn nu meer dan ooit afhankelijk van hun digitale infrastructuur. Nu digitale transformatie een strategische focus is voor veel organisaties in EMEA, moeten partners de complexiteit wegnemen en meer strategische uitdagingen oplossingen terwijl zij ook een breder service-aanbod leveren,” zegt Daniel Field, GM en SVP, EMEA en Worldwide Channels bij Veeam. “Door te investeren in onze meest actieve en gekwalificeerde partners en hun expertise te gebruiken middels het VASP-programma kunnen we onze klanten naadloos ondersteunen in elke geografische regio in EMEA. Daarnaast kunnen we op deze manier onze klanten de voordelen van Cloud Data Management beter laten begrijpen en ervaren waarnaast wij onze relatie met hen zodoende verdiepen.”

“Het VASP-partnership is een geweldige erkenning van Veeam en een groot compliment voor mij en ons team. We hebben beter dan ooit kunnen samenwerken met Veeam-partners en -klanten. Onze core business is het implementeren van gevirtualiseerde data management-systemen die gewoon werken, net als Veeam. We kijken er naar uit om de komende jaren met Veeam geweldige resultaten te behalen”, zegt Patrick Louwe, MD en founder van IT2Grow.

Naast IT2Grow zijn ook Ictivity en Cegeka VASP-partners in de Benelux.

Ontdek hier meer over het Veeam ProPartner-programma voor VASP’s: https://propartner.veeam.com/vasp. Om een lokale VASP te vinden, bezoek: https://www.veeam.com/find-a-veeam-accredited-service-partner.html

Over Veeam Software
Veeam is de leider in back-up-oplossingen die Cloud Data Management leveren. Veeam biedt één platform voor het moderniseren van backups, het versnellen van hybrid cloud en het beveiligen van data. Met meer dan 375.000 klanten wereldwijd, waaronder 83 procent van de Fortune 500-bedrijven en 68 procent van de Global 2000-organisaties, scoort Veeam een gemiddelde klanttevredenheid die 3,5 keer hoger is dan het gemiddelde in de sector. Het Veeam-ecosysteem omvat globale partners, waaronder exclusieve resellers HPE, NetApp, Cisco en Lenovo. Veeam heeft vestigingen in meer dan dertig landen. Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter: @veeam_benelux.

Whizpr
Winnie Silvertand / Paul Maris / Martine Korthals
E-mail: veeam@whizpr.nl

Veeam