ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Zscaler breidt strategisch partnership met VMware uit om veilige digitale transformatie te versnellen

Organisaties kunnen hun security vereenvoudigen via cloudbeveiligings- en SD-WAN-technologie

VMworld, 30 september 2020 - Zscaler, Inc. (NASDAQ: ZS), leider in cloudbeveiliging, heeft een uitgebreid strategisch partnership aangekondigd met VMware om organisaties te helpen de beveiliging binnen nieuwe, dynamische werkplekken te vereenvoudigen.

De dramatische verschuivingen in zakelijke behoeften in het afgelopen jaar dwingen organisaties ertoe hun IT-infrastructuur te transformeren door netwerken en beveiliging opnieuw te definieren. Door de next-generation netwerk- en beveiligingsmogelijkheden van beide bedrijven beter op elkaar af te stemmen, helpen Zscaler en VMware grote internationale ondernemingen bij de adoptie van een complete Secure Access Service Edge (SASE)-architectuur en effectievere implementatie van Zero Trust-beveiliging. Klanten profiteren van:
  • Bewezen technologie: twee marktleiders op het gebied van cloud geleverde netwerken en beveiliging worden samengebracht om aan de behoeften van de grootste zakelijke klanten te voldoen.
  • Uitgebreide productsamenwerking: verbeterde interoperabiliteit van oplossingen waardoor het voor klanten gemakkelijker wordt om de beste beveiligings- en netwerkinfrastructuur te implementeren en te gebruiken.
  • Samenwerken voor klantsucces: gezamenlijke technische, sales- en marketingbetrokkenheid.
"We zijn verheugd om samen te werken met VMware omdat leiders leiders selecteren", zegt Jay Chaudhry, voorzitter en CEO van Zscaler. "Door onze speciaal gebouwde cloudbeveiliging te integreren met VMware's cloud-native SD-WAN-oplossing, kunnen onze klanten zich concentreren op de resultaten in plaats van op het beheren van infrastructuur en point-solutions om hun werknemers te beveiligen."

"Door samen te werken met Zscaler brengen we eenvoud en schaal naar het moderne, toekomstbestendige personeelsbestand", aldus Sanjay Poonen, Chief Operating Officer, Customer Operations, VMware. "Samen helpen we klanten een cloud-centrische netwerk- en beveiligingsarchitectuur aan te nemen die gebruikers, applicaties en data overal ter wereld verbindt en beschermt."

Lees meer over de samenwerking en integraties op de Zscaler-website op https://www.zscaler.com/vmware.

Over Zscaler

Zscaler (NASDAQ: ZS) versnelt digitale transformatie en maakt klanten meer agile, efficiënt, veerkrachtig en veilig. De Zscaler Zero Trust Exchange bescheremt duizenden klanten van cyberaanallen en dateverlies door gebruikers, apparaten en applicaties veilig met elkaar te verbinden vanaf elke locatie. Verveeld over meer dan 150 datacenters wereldwijd is de op SASE-gebaseerde Zero Trust Exchange het grootste inline cloud security-platform ter wereld.

Zscaler

Logo E-mergo
Logo Schneider Electric
Logo GrassGreener Europe