www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LVTPR

FinancialForce breidt met nieuw kantoor verder uit in Europa om groeiende EMEA-klantbasis te bedienen

Nieuwe Regional VP for Continental Europe, Alon van Wezel, zal het kantoor in Nederland leiden

Utrecht, 30 september 2020 – FinancialForce, aanbieder van de enige moderne ERP-suite en het nummer één bedrijf op het gebied van professional services automation (PSA), krijgt een nieuwe Europees hoofdkantoor in Utrecht. De Europese klantbasis van FinancialForce blijft groeien, en de organisatie heeft als doel zijn klantbasis binnen Europa nog verder uit te breiden. Met Europese aanwezigheid en lokaal talent focust het bedrijf op een betere bediening van deze klanten.

Alon van Wezel, Regional Vice President for Continental Europa, zal het nieuwe kantoor leiden. Van Wezel wordt verantwoordelijk voor de samenstelling van een nieuw team met verschillende disciplines. Daarnaast zal hij de groeiende aanwezigheid van FinancialForce in Europa in goede banen leiden. Van Wezel stapt over naar FinancialForce van Oracle, waar hij de rollen Senior Director, Europe ERP Solution Consulting en Senior Sales Director vervulde. In zijn 25-jarige loopbaan is hij ook werkzaam geweest bij Salesforce en PeopleSoft.

Van Wezel: “Ik verheug me erop aan de slag te gaan bij FinancialForce nu het bedrijf zich verder uitbreidt. Ik zet me graag in om de verdere groei in Europa te begeleiden en een nieuw team samen te stellen met de beste talenten uit de regio. Veel bedrijven hebben tijdens de pandemie hun uitbreidingsplannen on hold gezet, maar FinancialForce ziet de vraag nog steeds groeien. Ons vermogen om met behulp van het Salesforce-platform de front- en back-office te verbinden voor 360 graden inzicht in het bedrijf, is nog nooit zo belangrijk geweest. Nu is het moment om een grotere aanwezigheid te creëren in Europa, om zo de klanten hier van nog meer waarde te voorzien.”

“De Europese klantbasis van FinancialForce blijft groeien”, aldus Stewart Monk, VP en General Manager EMEA bij FinancialForce. “We willen voortbouwen op dat succes, klanten voorzien van betere ondersteuning, en meer bedrijven bereiken met een lokale aanwezigheid, inclusief lokaal talent dat kennis heeft van de marktbehoeften. Dit is dan ook meer dan alleen een kantooropening en benoeming van een VP; Alon’s ervaring in het samenstellen van en leidinggeven aan topteams voor een aantal van de grootste techbedrijven van de wereld maakt hem tot de perfecte leider voor onze ambitieuze doelen.”

Over FinancialForce
FinancialForce voorziet in klantgerichte bedrijfsapplicaties op het toonaangevende cloudplatform van Salesforce. Het bedrijf versnelt de groei van bedrijven met de enige moderne ERP-suite en is de nummer één in professional services automation (PSA). Zo maakt het realtime inzichten en intelligente besluitvorming mogelijk. Met SalesForce en FinancialForce helpen bedrijven hun klanten floreren. FinancialForce is opgericht in 2009, en heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco. Het bedrijf wordt gefinancierd door Advent International, Salesforce Ventures en Technology Crossover Ventures. Meer informatie is te vinden op www.financialforce.com.
Laatste van FinancialForce

Logo LVTPR
FinancialForce contact

Logo FinancialForce

FinancialForce sociaal

FinancialForce tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo ISBW
Logo Businesspark Nieuw-Vennep Zuid
Logo Citrix