www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Whizpr

De highlights van VMworld 2020

De aankondigingen die VMware vandaag doet tijdens de eerste digitale VMworld, benadrukken dat een flexibele digitale basis noodzakelijk is om organisaties te ondersteunen in deze uitdagende tijden. De aankondigingen hebben betrekking op het hele technologieportfolio van VMware, met een focus op de overtuiging dat applicaties een belangrijke succesfactor zijn om klanten gepersonaliseerde digitale ervaringen te bieden. Apps zijn cruciaal voor innovatie, maar organisaties worden geremd door complexe architecturen en inconsistente benaderingen van de manier waarop IT apps maakt, uitvoert, beheert en beschermt.

De belangrijkste nieuwsaankondigingen die VMware vandaag tijdens VMworld 2020 doet zijn:

Future-Ready Workforce-oplossingen om te voorzien in de behoeften van de gedistribueerde workforce
  • Verouderde networking- en security-benaderingen missen de automatisering, cloud-schaal en intrinsieke beveiliging die nodig zijn om apps, data en gebruikers met elkaar te verbinden en te beschermen in een wereldwijd gedistribueerde bedrijfsstructuur.
  • Het VMware SASE-platform combineert cloud networking, cloud security en Zero Trust-netwerktoegang met nieuwe partnerships op het gebied van webbeveiliging om organisaties van elke omvang flexibiliteit en schaalbaarheid te bieden.
  • Het is een cloud-first-aanbod dat kwaliteitsborging van applicaties, intrinsieke beveiliging en operationele eenvoud biedt, en het is ideaal voor organisaties die hun mensen de mogelijkheid willen bieden om op elke plek te kunnen werken.
Project Monterey: de hybrid cloud-architectuur opnieuw uitgevonden om next-gen-applicaties te ondersteunen
  • Terwijl organisaties bestaande apps moderniseren en nieuwe applicaties uitrollen, worden traditionele IT-architecturen tot het uiterste gedreven om aan de eisen van die apps te voldoen.
  • De volgende generatie apps (met onder andere 5G-transformatie, cloud native, data-centric, machine learning, multi-cloud en hybride apps die verspreid zijn over verschillende omgevingen) brengt nieuwe uitdagingen voor IT-organisaties met zich mee.
  • In Project Monterey gaat VMware samenwerkingsverbanden aan met ecosysteem-partners om oplossingen te leveren op basis van Project Monterey, waaronder Intel, NVIDIA en Pensando, en bedrijven als Dell Technologies, Hewlett Packard Enterprise (HPE) en Lenovo.
Daarnaast heeft VMware een reeks aankondigingen gedaan die laten zien hoe één digitaal platform organisaties kan helpen gedijen in een onvoorspelbare wereld, door de levering van next gen-apps te vereenvoudigen, waaronder:

Applicatie modernisering vereenvoudigen met Tanzu Editions
VMware is bezig om Kubernetes “enterprise consumable” te maken, zodat het gemakkelijk te implementeren is, en kondigt vandaag de introductie aan van nieuwe developer-ready mogelijkheden om de acceptatie van Kubernetes door de klant te stroomlijnen en stateful applicaties te ondersteunen, evenals functies om de schaalbaarheid en operations te verbeteren.

Het multi-cloudplatform van de toekomst
Elke organisatie is nu bezig met een multi-cloudreis om app-modernisering te ondersteunen. VMware presenteert hoe ze de eerste fase van hun unieke multi-cloudstrategie hebben gerealiseerd – dat VMware Cloud Foundation nu beschikbaar is op alle Hyperscalers (AWS, Azure, Google Cloud, IBM Cloud, Oracle Cloud, Alibaba Cloud).

VMware’s Virtual Cloud Network levert een toekomstbestendig netwerk
Het Virtual Cloud Network vereenvoudigt networking en security, het bespaart klanten tijd en geld en versnelt digitale innovatie. VMware kondigt nieuwe VCN-innovaties aan op vier gebieden – de public cloud-ervaring on premises leveren, het ontwerpen van het ‘work from anywhere’-netwerk; moderne apps verbinden en beschermen; network security heruitvinden.

Een organisatie creëren die klaar is voor de toekomst met nieuwe beveiligingsoplossingen
  • In 2020 heeft er een massale verschuiving plaatsgevonden naar gedistribueerde workforces, een grotere acceptatie van clouddiensten en als gevolg daarvan een toename van data in de cloud- en mobiele infrastructuur.
  • Om organisaties te helpen hun veranderende organisatie in deze onvoorspelbare wereld te beveiligen, onthult VMware geavanceerde beveiligingsoplossingen om de gedistribueerde workforce intrinsiek te beveiligen; private en public clouds te beveiligen; en analyses voor cloud en mobiel te beveiligen.

Over VMware
VMware-software stuurt wereldwijd complexe digitale infrastructuren aan. Het cloud-, netwerk- en beveiligingsaanbod en digital workspace-portfolio bieden klanten wereldwijd een dynamische en efficiënte digitale basis, ondersteund door een uitgebreid ecosysteem van partners. VMware, met het hoofdkantoor in Palo Alto, Californië, streeft ernaar een ‘force for good’ te zijn; van baanbrekende innovaties tot wereldwijde impact. Ga voor meer informatie naar https://www.vmware.com/company.html

VMware
Ron Grevink
Telefoon: 030 284 95 00
E-mail: rgrevink@vmware.com

Whizpr
Paul Maris
E-mail: vmware@whizpr.nl
Laatste van VMware Nederland
VMware erkend in de Dow Jones Sustainability Index (DJSI) World en North America 2020

VMware kondigt beschikbaarheid van zijn Enterprise Blockchain Platform aan

VMware introduceert het Modern Network framework voor datacenter- en cloudnetworking
Private sector verwacht de regie over AI-governance kwijt te raken aan overheid

Ivanti erkend als leider in de IDC MarketScape voor Worldwide UEM Software 2020-2021

Partners VIVES en Infolearn verzorgen infectiepreventie e-learning voor 150.000 zorgprofessionals in opdracht van Vlaamse overheid

Razer introduceert Naga X voor MMO-gamers
Cartridge & Toner gigant Alleeninkt.nl na overname van Inktprecies.nl in race voor marktleiderschap printer-land

Philadelphia Zorg kiest voor roostersoftware Intus

Ontdek offertes die bijna zichzelf schrijven met behulp van kunstmatige intelligentie in de nieuwe update van Offorte.com

Social Selling met LinkedIn: “Stilletjes verkopen in een digitaal thuiswerktijdperk (en daarna)”

5 krachtige tips om een boekhoudprogramma te kiezen

Myth Busted: 5 hardnekkige misverstanden over elektrisch rijden

Schneider Electric, Enel en het World Economic Forum publiceren het rapport 'Net Zero Carbon Cities: an Integrated approach'

Mammoet verhuist SAP-omgeving naar myBrand private cloud

Heuvelman Staalhandel klaar voor de toekomstmet low-code ERP-oplossing van Thinkwise

Dutch IT Channel Datacenter Project is gestart

Onderzoek Zendesk: zakelijk succes in 2021 hangt af van het leveren van uitzonderlijke customer experience

Tanium en open source-platform OpenCTI verbeteren gezamenlijk informatievoorziening cyberdreigingen

BT wint contract om Nederlandse diplomatieke missies over de hele wereld met elkaar te verbinden

Autohopper ontwikkelt app om franchisenemers meer inzicht te geven in verhuurproces

Flex-Appeal kondigt rebranding aan naar Oneteam

Tessa de Vor, de nieuwe managing director van Adapt Analytics, zet medewerkers op 1

Lavide Holding NV tekent Letter of Intent

VodafoneZiggo en Discovery kondigen nieuwe samenwerking aan inclusief streamingdienst discovery+
VMware Nederla.. contact

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Orange Cyberdefense