www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via

QuandaGo en Spitch gaan partnership aan en bieden een gecombineerde oplossing voor selfservice op basis van spraakherkenning

Een integratie die selfservice in natuurlijke taal en procesautomatisering samenbrengt met live support; reductie in gespreksduur en verbetering van customer experience.

Rotterdam en Zurich, 29 september 2020 -- QuandaGo, aanbieder van oplossingen op het gebied van customer experience software, en Spitch, een ontwikkelaar van spraaktechnologie en spraakoplossingen, kondigen vandaag een nieuwe geïntegreerde oplossing aan, waarbij selfservice op basis van herkenning van natuurlijk taal gecombineerd wordt met zowel procesautomatisering als contact met een live medewerker. De gecombineerde oplossing van QuandaGo en Spitch kan bij veelvoorkomende klantprocessen de verwerkingstijd door agents minimaal halveren, terwijl de klantbeleving en klanttevredenheid toenemen. De oplossing is ideaal voor grote organisaties en ondernemingen die zoeken naar meer efficiency in veelvoorkomende klantprocessen, zoals adreswijzigingen, identificatiecontroles en retouren.

Door de omnichannel cloud contactcenter- en de procesautomatiseringsoplossing van QuandaGo te combineren met geavanceerde toepassingen van Spitch op het gebied van natuurlijke spraakherkenning (NLP) en AI, kunnen bedrijven het proces van identificatie en verificatie van klantgegevens regelen via een gepersonaliseerde conversatie in natuurlijke taal. Daarna stelt de gezamenlijke oplossing klanten in staat om de meest voorkomende interacties zelf volledig vocaal af te wikkelen, ondersteund door procesautomatisering. Als verdere ondersteuning nodig is, worden klanten in contact gebracht met een front- of backoffice-medewerker.

“De gebundelde kracht van de oplossing van QuandaGo en Spitch komt tot uiting in het vermogen om klantinteracties en processen zo snel mogelijk af te wikkelen – volledig via selfservice of via live contact, afhankelijk van waar het moment om vraagt,” aldus Radboud Heinink, Business Development Manager bij QuandaGo. “We zijn verheugd dat we met Spitch gaan samenwerken en onze gemeenschappelijke klanten dit nieuwe niveau van geautomatiseerde selfservice en live ondersteuning door medewerkers voor contactcenters en de backoffice kunnen gaan aanbieden.”

“QuandaGo en Spitch delen de visie waarin het leveren van klantgerichte oplossingen met een snelle time to market centraal staat,” aldus Piergiorgio Vittori, Global Business Development Director en Regional Manager bij Spitch. “De AI-gebaseerde bots van vandaag zijn ontzettend slim en vormen een waardevolle ondersteuning voor medewerkers, óók bij meer complexe taken. We zijn blij dat we op dit gebied van innovatie samenwerken met QuandaGo.”

Wie wil zien hoe de geïntegreerde oplossing van QuandaGo en Spitch werkt, kan hier een demo aanvragen: www.quandago.com/spitch/

Over Spitch
Spitch AG is de leidende ontwikkelaar van enterprise spraaktechnologie en oplossingen, gevestigd in Zwitserland en met kantoren in Londen, Madrid en Milaan. Spitch technologie wordt aangeboden in een groot aantal talen, en wordt gebruikt door uiteenlopende klanten uit verschillende sectoren: van overheden tot banken en van gezondheidszorg tot retailbedrijven. De technologie en oplossingen van Spitch staan bekend om hun hoge mate van nauwkeurigheid en hun rijkheid aan functionaliteit.

Over QuandaGo
QuandaGo is een softwarebedrijf voor cloud customer experience, gericht op contactcenters, kennismanagement en procesautomatisering. QuandaGo faciliteert meer dan 100 miljoen interacties voor klanten in de retail-, BPO-en-services-, nuts-, financiële diensten- en communicatiesector. E-mail hello@quandago.com  of bezoek www.quandago.com.

==== ==== ====
Noot voor de pers, niet voor publicatie bedoeld:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arthur Nederlof, ceo QuandaGo, bereikbaar via +31 (0)6 20 414 199, of kijk op www.quandago.com.
Laatste van QuandaGo
QuandaGo stelt Patrick van Eerden aan als Chief Financial Officer

Rene Matla, afkomstig van Air France-KLM, stapt over naar QuandaGo als Chief Product Officer

QuandaGo benoemt voormalige Genesys executives in topmanagement
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf