www.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
PR: Wisse Kommunikatie

Rockwell Automation komt met belangrijke updates voor de Studio 5000 design software

Rockwell Automation komt met een aantal belangrijke uitbreidingen van de Studio 5000 design software. Zo is er een nieuwe Simulation Interface tool toegevoegd en is de Application Code Manager geüpdated. Industriële engineers kunnen daardoor niet alleen op een efficiëntere manier machines ontwikkelen, maar ze kunnen nu ook een groot deel van hun werkprocessen virtualiseren.

De nieuwe Simulation Interface tool kan dankzij digital engineering de manier waarop gebruikers systemen ontwerpen, testen en valideren totaal veranderen. De tool verbindt een fysieke of virtuele controller met geavanceerde simulatie- en modelingtools. Gebruikers kunnen daardoor simuleren hoe producten of processen met dynamische eigenschappen zich tijdens de productie gedragen.

Door systemen virtueel te ontwerpen, te valideren en aan te passen kunnen gebruikers - vergeleken met de traditionele, fysieke processen voor het bouwen, testen en ontwikkelen van systemen - aanzienlijke tijds- en kostenbesparingen realiseren. Zo kunnen met de Studio 5000-software systemen virtueel getest en belast worden, op manieren die in een traditionele ontwerpomgeving fysiek en financieel niet haalbaar zijn. De Simulation Interface tool gebruikt standaard de ‘functional mock-up interface’, om verbindingen met simulatietools te ondersteunen die van diezelfde standaard gebruik maken. De tool verzorgt bovendien een directe link met MATLAB Simulink, voor een directe verbinding tussen een Logix-programma en een simulatiemodel.

De Application Code Manager (ACM) tool heeft een update gekregen om de productiviteit verder te verbeteren. Met de nieuwe template-editor voor bestanden kunnen gebruikers tijd besparen door automatisch documentatie voor projecten aan te maken. Gebruikers hoeven alleen maar een template en placeholders voor data aan te maken, waarna de ACM automatisch de data genereert als een project is afgerond.

Een nieuwe functie voor de import van data kan gebruikers helpen tijd te besparen en te voorkomen dat men werkzaamheden opnieuw moet uitvoeren. De ACM kan nu ook informatie van de Integrated Architecture® Builder of Architect tools importeren om automatisch een hardware I/O schema van een controller te creëren, waarmee dubbel werk in de designtools wordt voorkomen.

Noot voor de pers: meer informatie over Rockwell Automation kunt u vinden op: https://www.rockwellautomation.com/nl_NL/overview.page. U kunt ook contact opnemen met Annelies Vis van Heemst, telefoon: +31 (0)6 29504017 of per e-mail: AVisvan@ra.rockwell.com.

Nederlands perscontact: Theo Snijders van Wisse Kommunikatie, telefoon: 026-4431523 of per e-mail: theo.snijders@wisse-worldcom.nl.

Over Rockwell Automation
Rockwell Automation Inc. (NYSE: ROK), is een van de wereldwijde leiders op het gebied van industriële automatisering en digitale transformatie. Het bedrijf verbindt de vindingrijkheid van mensen met de mogelijkheden van de technologie, waardoor de wereld productiever en duurzamer wordt. Het in Milwaukee, Wisconsin, gevestigde Rockwell Automation heeft circa 23.000 werknemers in dienst, die klanten in meer dan 80 landen bedienen. Meer informatie over de manier waarop Rockwell Automation de ‘Connected Enterprise’ tot leven brengt, is te vinden op www.rockwellautomation.com
Laatste van Rockwell Automation
Rockwell Automation wederom in de lijst van meest ethische bedrijven ter wereld

Rockwell Automation breidt het OEM-partnerprogramma verder uit

Rockwell Automation voegt nieuwe functionaliteit toe aan de FactoryTalk® InnovationSuite™
Rockwell Autom.. contact

Logo Rockwell Automation

Rockwell Autom.. sociaal

Rockwell Autom.. tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo SurveyMonkey
Logo Schneider Electric
Logo NorthC Datacenters