www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

BlueJeans en Microsoft bereiden zich voor op terugkeer naar het kantoor met cloud-video-interoperabiliteit

Nieuwe functies en self-service-deployment stimuleren exponentiële groei gateway en continuïteit

Amsterdam - BlueJeans van Verizon heeft nieuwe functies en upgrades onthuld voor de volgende generatie van de door Microsoft gecertificeerde BlueJeans Gateway for Microsoft Teams (BlueJeans Gateway). Meer ondersteuning voor het hybride personeel van vandaag staat centraal. De nieuwste updates van de BlueJeans Gateway zijn ontworpen om organisaties te helpen de terugkeer naar het kantoor te plannen met minimale IT-investeringen. En dit zonder de workflows te verstoren waar gebruikers gewend aan zijn geraakt tijdens het werken vanuit huis. Deze productupdates sluiten aan bij een recent rapport van Verizon Business in samenwerking met Harvard Business Review Analytic Services. Daaruit bleek dat 86 procent van de ondervraagde bedrijven gelooft dat de digitale werkplek naast de fysieke werkplek na COVID-19 zal bestaan. Op dit moment plannen organisaties de terugkeer naar het kantoor voor een deel van hun personeel. De eenvoud en het gemak van de BlueJeans Gateway zorgen ervoor dat werknemers dezelfde uniforme Teams-vergaderervaring hebben, of ze nu thuis, op afstand of op kantoor werken.

De nieuwste updates omvatten:
  • Ondersteuning voor grote evenementen. Organisaties kunnen nu hun bestaande gestandaardiseerde vergaderzaalsystemen gebruiken voor Teams Live Events.
  • Gelokaliseerde IVR. De BlueJeans Gateway gebruikt nu de IP-locatie van de oproep om automatisch content in de juiste taal voor Japanse, Duitse, Italiaanse, Spaanse en Franstalige regio's aan te bieden.
  • 7x7 Galery View. De deelnemers kunnen tot 49 deelnemers tegelijk op de VTC-monitor zien. Bovendien biedt de BlueJeans Gateway ondersteuning voor Microsoft Together Mode. Hiermee worden deelnemers samen op een gedeelde virtuele achtergrond geplaatst zodat zij het idee hebben dat ze zich in dezelfde ruimte bevinden.
  • Verbeterd beheer. Verbeterde analyses in het Command Center voor Teams Meetings en Teams Live Events, naast infrastructuur-upgrades die de gesprekskwaliteit en resiliency van de gebruikers van Teams Gateway verbeteren, bieden betere ondersteuning voor beheerders en moderators.
  • Verbeterde zichtbaarheid: BlueJeans Gateway geeft deelnemers een melding wanneer de vergadering wordt opgenomen.
  • Vereenvoudigde implementatie: Beheerders van Office 365 kunnen nu de BlueJeans Gateway-webwinkel bezoeken om hun licentie aan te schaffen en de oplossing in vier eenvoudige stappen te implementeren - volledig online.
BlueJeans Gateway for Microsoft Teams is wereldwijd ingezet bij meer dan vierhonderd organisaties, waaronder AECOM, JLG Architects, Pernod Ricard, Fives Group en Telit. Voor organisaties die gebruikmaken van Microsoft Teams en die van plan zijn om terug te keren naar kantoor, biedt de BlueJeans Gateway de mogelijkheid om bestaande vergaderzaalsystemen te gebruiken. Zo kunnen ze zich zo snel mogelijk bij Microsoft Teams aansluiten en tegelijkertijd de behoefte aan extra IT-middelen tot een minimum beperken.

”Toen we besloten om Microsoft Teams voor onze organisatie uit te rollen, was het laatste wat we wilden dat we onze bestaande vergaderzaalsystemen moesten vervangen”, aldus Antonio Eguizabal, hoofd van Core Services Delivery bij Pernod Ricard. “De BlueJeans Gateway stelde ons niet alleen in staat om de ROI op onze bestaande hardware te optimaliseren, maar ook om de uitrol van Teams te versnellen. Nu kunnen onze teams met één druk op de knop vergaderruimtes boeken en deelnemen aan Teams-bijeenkomsten. Aangezien niet al onze medewerkers op hetzelfde moment op kantoor zijn, zorgt dit ervoor dat onze teams kunnen genieten van dezelfde gemakkelijk aan te sluiten vergaderingen, ongeacht het apparaat, de ruimte of de locatie.”.

Ira M. Weinstein, oprichter en managing partner bij Recon Research, voegt toe: "Meerdere touchpoints bieden voor de samenwerking tussen gebruikers is de essentie van digitale transformatie. Het huidige gedecentraliseerde personeelsbestand moet productief en efficiënt zijn, ongeacht locatie, rol of toegangsmethode van elke werknemer. De BlueJeans Gateway for Microsoft Teams is eenvoudig te testen, eenvoudig te implementeren en eenvoudig te gebruiken.Deze combinatie van voordelen maakt dat Teams-vergaderingen gemakkelijk toegankelijk zijn voor mobiele gebruikers, desktopgebruikers en gebruikers van vergaderruimtes.”

Middelen:
  • 7x7 Gallery View met Together Mode en de Enhanced Management-functies zijn later dit jaar beschikbaar. Meer informatie over updates en beschikbaarheid is te vinden via bluejeans.com/producten/integratie/microsoft-gateway.
  • Geïnteresseerden die meer willen weten over de BlueJeans Gateway for Microsoft Teams, kunnen een ‘proefrit’ maken of een gratis proefversie van BlueJeans Gateway downloaden.
Over BlueJeans door Verizon
BlueJeans is het vergaderplatform voor de moderne werkplek en de eerste cloud-dienst om desktops, mobiele apparaten en vergaderruimtesystemen in één videovergadering met elkaar te verbinden. Duizenden bedrijven, van starters tot Fortune 500-leiders, gebruiken BlueJeans elke dag voor video-, audio- en webvergaderingen en grote interactieve evenementen, zodat mensen productief kunnen werken waar en hoe ze dat willen. Ga voor meer informatie naar www.bluejeans.com.
Laatste van Verizon Nederland

Verizon Business ontwikkelt geavanceerde wereldwijde netwerkinfrastructuur voor Bayer

De impact van COVID-19 op datalekken
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allen, CTO van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP
Verizon Nederl.. contact

Logo Verizon Nederland

www.verizonbusiness.com
Verizon Nederl.. sociaal

Verizon Nederl.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen