Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

SoftApp breidt het selfservice portaal van de cloud service The Voice of O365 uit met een ‘market place’ en ‘call detailed record’ (CDR) module

SoftApp breidt het selfservice portaal van haar cloud service The Voice of O365 – waarmee Microsoft 365/Office 365-gebruikers en haar organisaties Teams als volwaardige telefooncentrale in de cloud kunnen inzetten – uit met een ‘Market Place’ en ‘Call detailed Record’ module, waardoor haar Business Partners en eindgebruikers nog meer controle hebben.

De Market Place module biedt de mogelijkheid om, snel en doeltreffend, licenties of diensten te bestellen, op- dan wel af te schalen. De bestelhistorie te bekijken, alsook te zien wat er per klant in gebruik is. De verwerking van de opdracht is ‘onmiddellijk’.

De Call Detail Record (CDR) module biedt van elk gesprek uitgebreide gespreksinformatie. De informatie (inclusief complete sip trace) wordt samengesteld vanuit onze Session Border Controllers in combinatie met de operationele SIP trunk en de connectie naar de Microsoft Teams hubs. Hiermee kan men inzien wat er gebeurt met een gesprek in geval van bijvoorbeeld calamiteiten.

“Met deze 2 nieuwe modules ondersteunen we onze Business Partners en haar klanten op het juiste niveau.” zegt Jeroen André de la Porte – CEO SoftApp “immers, het zijn van selfsupporting is onlosmakelijk met cloud technologie verbonden”.

Over SoftApp
SoftApp BV – gevestigd te Amersfoort is een internationale cloud service provider van Unified Communications-oplossingen en diensten die waarde toevoegen aan het gebruik van Microsoft 365 en Microsoft Office 365: Teams en Skype for Business in het bijzonder.

SoftApp verkoopt haar cloud diensten onder de merknaam The Voice of O365. The Voice of O365 is onderscheidend vanwege haar in huis vervaardigde unieke selfservice portaal, haar sip-trunk onafhankelijkheid evenals de prijs per gebruiker, per maand die geen contractuele verplichting kent.

SoftApp levert haar innovatieve collaboratie (UC) oplossingen uitsluitend via Business Partners aan ondernemingen, in combinatie met de Microsoft Value Propositie, waardoor deze ondernemingen (eindklanten) zich zakelijk kunnen onderscheiden.

Website: www.TheVoiceofO365.com
E-mail: sales@softapp-distribution.com
Phone: +31 85 7735300
Laatste van SoftApp BV
SoftApp adds a native to Teams PC Operator Console to her The Voice of O365 cloud offering.

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!
SoftApp BV contact

Logo Ivanti
Logo Infoblox
Logo ROVC