www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
PR: ItsaRep

Sana introduceert het eerste ERP-geïntegreerde, headless-ready B2B e-commerce platform

Sana Commerce Cloud biedt B2B-bedrijven een snelle manier om ook online zaken te doen en te voldoen aan de veranderende klantvraag

Sana Commerce kondigt vandaag Sana Commerce Cloud aan: één van de eerste B2B-oplossingen die headless-ready e-commerce aanbiedt. Sana Commerce Cloud gebruikt GraphQL om de back-end en de front-end van de oplossing te ontkoppelen. Hierdoor kunnen bedrijven hun ERP-systemen via Sana integreren, maar andere platformen gebruiken voor de front-end die de klant te zien krijgt. Dit biedt tal van mogelijkheden om in de toekomst andere toepassingen toe te voegen, zoals voice of zelfs barcodescanners, waarmee bedrijven een naadloze, gepersonaliseerde klantervaring kunnen creëren om langdurige klantrelaties te onderhouden.

Sana heeft ook functies ingebouwd in het nieuwe platform die voorheen alleen beschikbaar waren via maatwerkaanpassingen, zoals een nieuwe design-functie met drag & drop om een online storefront te ontwerpen en de mogelijkheid om een overzicht te exporteren van winkelwagentjes met gekozen, maar nog niet afgerekende producten. Dit maakt het voor bedrijven gemakkelijker, goedkoper en minder complex om een e-commerce-oplossing te implementeren en te starten. Een Software Development Kit (SDK) en Application Development Kit (ADK) geven ontwikkelaars toegang tot de volledige broncode en ook niet-technische gebruikers kunnen hun shops eenvoudig aanpassen. Sana Commerce Cloud zorgt ervoor dat bedrijven zich snel kunnen aanpassen aan de veranderende verwachtingen van klanten.

Eerste e-commerce single-page applicatie voor B2B
Sana Commerce Cloud is de eerste e-commerce single-page application (SPA) ontworpen voor B2B. Online shops kunnen pagina’s dynamisch laden, dit wil zeggen dat een pagina niet elke keer als een bezoeker er naartoe navigeert opnieuw ingeladen moet worden. Sana heeft de hele front-end omgebouwd tot een SPA, met als resultaat kortere wachttijden, meer gemak en verbeterde conversie.

Sana heeft Sana Commerce Cloud gebouwd op React.js, een erkende industriestandaard en front-end framework voor webapplicaties. Als een open-source JavaScript-bibliotheek die wordt gebruikt om gebruikersinterfaces te bouwen met behulp van herbruikbare UI-componenten, heeft React.js de basis gelegd voor het e-commerce platform dat als een SPA gebouwd kan worden. Hierdoor kunnen bedrijven efficiënter webshops ontwikkelen, want zodra nieuwe features of componenten, zoals een menu, formulier, zoekvak of winkelwagentje, zijn aangemaakt, kunnen deze eenvoudig worden gebruikt en hergebruikt voor verschillende webshops. Voor bedrijven met meerdere merken, die graag een uniforme uitstraling willen leveren, vereenvoudigt dit het ontwikkelproces aanzienlijk.

Ondersteuning self-service
Het nieuwe platform is gericht op totaal klantgemak. Integratie met het ERP-systeem van een bedrijf zorgt ervoor dat bestaande gegevens, zoals beschikbaarheid, gepersonaliseerde prijsopties en bestelhistorie, onmiddellijk worden weergegeven in de online shop, dit voorkomt fouten en vertragingen en biedt een betrouwbare online ervaring.

Daarnaast biedt Sana Commerce Cloud de mogelijkheid om self-service te ondersteunen, zodat gebruikers facturen kunnen opzoeken, online kunnen betalen, een retourzending kunnen verwerken of iets opnieuw kunnen bestellen. Door het gemak en de betrouwbaarheid te verbeteren, kunnen bedrijven de klantloyaliteit en ‘customer advocacy’ verhogen en uiteindelijk het potentieel gebruiken om meer omzet en winst te behalen.

Visual Designer
Sana heeft ook een nieuwe eenvoudige en gemakkelijk te gebruiken storefront-maker geïntroduceerd, Visual Designer, zodat organisaties snel een goede interface voor hun klanten kunnen ontwikkelen. Visual Designer biedt ook een intuïtief en gebruiksvriendelijk contentbeheersysteem, dat SEO en contentplanning ondersteunt. Met drag & drop kunnen bedrijven achtergronden ontwerpen met afbeeldingen en video's, en rijen en kleurkolommen van animatie voorzien.

Andere klantgerelateerde functies, zoals het afrekenen van gast-accounts, helpen B2B-organisaties om meer omzet te genereren. Bovendien kunnen bedrijven gebruikers meer transparantie bieden over betalingsopties, bestelgeschiedenis (zowel online als offline), offerteaanvragen en retouren - allemaal met één klik op de knop. Deze totale transparantie bevordert het vertrouwen en de loyaliteit bij eindklanten en biedt hetzelfde gemak en dezelfde betrouwbaarheid online die ze offline gewend zijn.

Arno Ham, Chief Product Officer bij Sana, licht toe: “E-commerce is meer dan alleen het faciliteren van transacties. Het gaat erom bedrijven te helpen digitale kanalen te gebruiken om de klantervaring te verbeteren en de prioriteit aan een goede klantrelatie te geven. Sana Commerce Cloud is vanaf de grond af opgebouwd om een zo goed mogelijke oplossing te creëren die het voor bedrijven gemakkelijk maakt om online zaken te doen. Of deze oplossing nu wordt gebruikt door het hele bedrijf of om een nieuwe markt te betreden. We zien dat de markt zich continu ontwikkelt, wij willen dat ons product gelijke tred houdt om aan de behoeften van onze klanten te voldoen."

Het Deense groene energiebedrijf Verdo A/S, dat een omzetgroei van 50 procent behaalde sinds het gebruik van Sana, kreeg als een van de eerste de kans om het nieuwe product te testen. "Ik ben erg onder de indruk. Sana Commerce Cloud gaat net dat stapje verder voor de klant. Onze klanten maken zich minder zorgen over een paar extra euro's, als ze maar gemakkelijk zaken met ons kunnen doen. Sana helpt ons hierbij. We hebben veel meer contact met onze B2B-klanten na de implementatie van het huidige Sana-platform. Met Sana Commerce Cloud en de nieuwe contentmodule wordt het heel gemakkelijk om specifieke campagnes te starten. En de voortdurende updates en snelle laadtijden van webpagina's zijn fijne voordelen voor onze klanten”, zegt Peter Berggreen Olesen, e-commerce manager bij Verdo A/S.

Bezoek www.sana-commerce.comom meer te weten te komen over Sana e-commerce en wat het haar klanten te bieden heeft.

Over Sana
Sana Commerce is een e-commerce platform dat is ontworpen om fabrikanten, distributeurs en groothandelaren te helpen slagen door duurzame relaties te onderhouden met klanten die van hen afhankelijk zijn. Hoe? Door SAP of Microsoft Dynamics ERP en e-commerce als één geheel te laten werken. Deze benadering elimineert de systeemsilo's veroorzaakt door reguliere e-commerce oplossingen, en ontsluit totaal klantgemak, betrouwbaarheid zonder compromissen en constante verbetering.
Laatste van Sana Commerce

Add-on biedt online B2B-kopers direct zicht op bezorgopties en verzendkosten

Winnaars eerste editie B2B E-commerce Awards bekend
Telindus ontvangt North EMEAR Award voor Technology Excellence Partner of the Year: Security

Kaspersky Threat Intelligence Portal introduceert API-integratie voor communityleden

NCC Group benoemt Inge Bryan tot managing director voor het Europese vasteland

AI-Powered Auto Personalization is voortaan standaard in Sitecore's toonaangevende Digital Experience Platform
Nielsen Brandbank partners with SRC System Integrators

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller

Nieuwe versie Red Hat Enterprise Linux 8 combineert innovatie met stabiliteit

Nieuwe Cisco-oplossingen faciliteren virtueel en beveiligd de continuïteit van essentiële wetgevende en gerechtelijke processen

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Danny Allan, CTO en Senior Vice President Product Strategy van Veeam voorspelt: de tech trends van 2021

Het perfecte plaatje: SRS integreert Payconiq QR-code-sticker betalen

Waaraan herken je een slechte cyberbeveiliging?

Het aantal vacatures binnen de IT neemt af, maar talent blijft schaars

Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

Markteffect sleept haar zevende FD Gazellen Award binnen!

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Sana Commerce contact

Logo Sana Commerce

www.sana-commerce.com/nl
Sana Commerce sociaal

Sana Commerce tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen