www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Spaces Vijzelstraat winnaar Nationale Flexplek Test 2020

Kansen voor mobiel en flexibel werken

Amsterdam, woensdag 23 september 2020 – Spaces Vijzelstraat in Amsterdam is dé beste flexplek van Nederland. De vakkundige jury van de Nationale Flexplek Test, mede mogelijk gemaakt door ASUS, is na het testen van verschillende flexpleklocaties door heel Nederland tot deze conclusie gekomen. Koffie, WiFi, zitcomfort, bereikbaarheid, kosten, catering, hygiëne: alles werd meegenomen in deze zoektocht naar de ideale flexplek.

Schoon, rustig en genoeg ruimte
Een zorgvuldig geselecteerde jury heeft de afgelopen weken talloze flexpleklocaties door heel Nederland getest, op zoek naar de beste flexplek van Nederland. Hierbij werd niet alleen gekeken naar de snelheid van de WiFi en de kwaliteit van de koffie, maar ook naar de bereikbaarheid met OV of auto en de beschikbaarheid van vergaderruimtes. Spaces Vijzelstraat kwam in de categorie ‘flexplek met meerdere vestigingen’ als beste uit de bus en is daarmee de nationale winnaar. Paul Snijder, social-media creative voor o.a. Bram Krikke, zei over deze locatie: “Wat een ontzettend leuke en relaxte locatie! Ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg direct een kleine rondleiding. Het was schoon en rustig en er was genoeg ruimte om 1,5 meter afstand te houden!”. Met 427 locaties over de hele wereld en 14 locaties in Nederland probeert Spaces overal dynamische werkplekken met een uniek en ondernemend karakter te creëren voor vooruitstrevende denkers, innovators en game changers.“Wat een eer! Door Covid-19 hebben werkgevers hun werknemers 'los moeten laten' en daardoor hoeven werknemers niet meer elke dag van 9 tot 5 op hetzelfde kantoor te zitten. Dat vinden wij van Spaces een hele goede ontwikkeling en we willen voor deze flexibele werkers een ruimtelijke, huiselijke en creatieve werkomgeving creëren. De slogan van Spaces is niet voor niets 'Welcome home, oops we meant welcome to work'.”, aldus Martijn Roordink, co-founder van Spaces.

Opkomst van flexplekken
Flexplekken blijven groeien in populariteit. Flexibel werken wordt dan ook steeds toegankelijker door alle mogelijkheden die het internet biedt. Medewerkers kunnen overal met elkaar communiceren, documenten met elkaar delen en deze samen bewerken, een videovergadering houden en nog veel meer. Daarbij heeft de Coronacrisis Nederland laten zien hoe belangrijk flexibel werken en werken op afstand is. Dit kan door te verhuizen naar een flexplek, bibliotheek of café, of door een inspirerende thuiswerkplek te creëren. Dit jaar werd daarom niet alleen gezocht naar de beste nationale en lokale flexplek van Nederland, maar ook naar de beste thuiswerkplek. De manier waarop Nederlanders het liefste werken is zo inzichtelijk gemaakt door de jury van de Nationale Flexplek Test, die zoals altijd weer mede mogelijk wordt gemaakt door ASUS.

Professioneel, zakelijk en vriendelijk
Spaces Vijzelgracht is niet de enige locatie die dit jaar in de prijzen is gevallen. Ook de Banenbranderij in Woerden mag zichzelf de beste flexplek van Nederland noemen, in de categorie ‘lokaal’. Volgens juryleden Tessa Wiegerinck en Wendy van Til (FlexTukkers) was de sfeer hier ongelofelijk goed: professioneel, zakelijk, vriendelijk en laagdrempelig. “Je hoeft alleen maar een consumptie te nuttigen voor het gebruik van de flexplek en als je vervolgens iets nodig hebt, dan geef je dat aan bij de barista en wordt het meteen voor je geregeld of uitgezocht. Het is een bijzondere locatie, want de eigenaresses combineren de flexlocatie met een koffiebar (goede koffie!) en een uitzendbureau.” En wil je even een break? Je zit bij de Banenbranderij zowel op loopafstand van een park, als van het bruisende centrum van Woerden.

Over de Nationale Flexplek Test
De Nationale Flexplek test is een initiatief van ASUS en wordt onder meer mogelijk gemaakt door Bright Pensioen. Het project wil professionals die niet aan een locatie gebonden zijn om hun werk uit te voeren, inzicht geven in effectief, efficiënt en prettig werken. Meer via http://www.flexplektest.nl/.
Laatste van Nationale Flexplek Test
Spaces Vijzelstraat winnaar Nationale Flexplek Test 2020

Nationale Flexplek Test in tijden van Corona

Genomineerde locaties Nationale Flexplek Test bekend
Nationale Flex.. contact

Logo Nationale Flexplek Test

www.flexplektest.nl
Nationale Flex.. sociaal

Nationale Flex.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Cisco
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS