www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
PR: LVTPR

Auth0 introduceert Marketplace: nog meer schaalbaarheid voor het bouwen van identiteitsoplossingen

Integraties van toonaangevende vaste-partneroplossingen stellen Auth0 in staat te voldoen aan steeds complexere identiteitsbehoeften

Bellevue, Washington, VS – 23 september 2020 Auth0, het identiteitsplatform voor applicatieteams, introduceert Auth0 Marketplace. Marketplace is een catalogus met integraties van vaste partners die klanten in staat stelt om snel de kernfunctionaliteit van het Auth0-platform uit te breiden en deze te gebruiken als een hub voor identiteitsoplossingen die aansluiten bij hun specifieke behoeften. De catalogus, met zijn alsmaar groeiende aanbod van geverifieerde partnerintegraties, biedt klanten de schaalbaarheid, aanpassingsmogelijkheden en het vertrouwen om te voldoen aan hun huidige en toekomstige identiteitsbehoeften.

Auth0 Marketplace biedt klanten de kracht en flexibiliteit om Auth0 te combineren met aanvullende technologieën. Hierdoor kunnen ze identiteit voorop zetten bij grotere projecten, zoals digitale transformatie, dreigingsdetectie, compliance, klantconversie en meer. Het landschap van identiteitsbeheer wordt steeds complexer, en wordt grotendeels gevoed door nieuwe securitydreigingen, wettelijke vereisten, privacywetten en eisen voor gebruikersgemak. Tegelijkertijd wordt identiteitsbeheer binnen bedrijven steeds essentiëler, waardoor schaalbaarheid een belangrijke vereiste is voor elk identiteitsplatform.

Auth0 Marketplace benut het inherent schaalbare platform van Auth0 nog verder en ondersteunt oplossingen die een breed scala aan identiteitsbehoeften dekken, waaronder Consent Management, Identity Proofing, Log Streaming, Security, SMS/Email, Single Sign On, Social Login en nog veel meer. Alle integraties zijn gecontroleerd op beveiliging en functionaliteit en zijn gemakkelijk te identificeren. Zodra de integraties zijn geselecteerd, helpen installatiewizards en handleidingen klanten deze nieuwe partneroplossingen snel te implementeren.

De introductie van Auth0 Marketplace omvat ook twee nieuwe categorieën van partnerintegraties:
  • Identiteitscontrole: controleer de identiteit van een gebruiker op basis van reële factoren (bijv. biometrie) en aanvullende factoren voordat er toegang wordt verleend. Auth0 Marketplace biedt nieuwe partnerintegraties van Onfido, Vouched, ID DataWeb, Caisson en anderen.
De bestaande integraties van Auth0 zijn nu vindbaar en beschikbaar in Auth0 Marketplace, waaronder de onlangs gelanceerde logboekstreaming van Splunk, Datadog, Azure Event Grid en Amazon EventBridge.

Kevin Kiley, Chief Revenu Officer bij OneTrust: "Toestemmingsbeheer biedt, samen met identiteitsbeheer, een krachtige oplossing voor de naleving van de vele beleidsregels op het gebied van dataprivacy, zoals de AVG en CCPA. We komen deze beleidsregels nog steeds tegen, en bedrijven lopen op dit gebied nog regelmatig tegen problemen aan. Als toonaangevende introductiepartner binnen Auth0 Marketplace hebben we inzicht in de duizenden klanten van Auth0 en bieden we ze een integrale technologie die belangrijker is dan ooit met de talloze privacywetten van vandaag de dag."

Rick Hofmann, VP van Global Partnerships and Alliances bij Onfido: "We zijn blij dat we deel gaan uitmaken van de introductie van Auth0 Marketplace en dat onze oplossing een integraal onderdeel zal zijn van de identiteitsarchitecturen van Auth0-klanten. Nu bedrijven hun digitale transformatie willen versnellen en de schaal daarvan willen aanpassen, is het van groot belang dat ze een gebruiker op afstand kunnen koppelen aan hun echte, fysieke identiteit tijdens het onboarden en op andere momenten tijdens het traject van de klant. Zo verminderen ze fraude en vergroten ze het vertrouwen van de klant. We kijken ernaar uit om via Auth0 Marketplace extra doelgroepen te kunnen bedienen."

Door deel uit te maken van Auth0 Marketplace kunnen partners deelnemen aan de groeiende vraag naar digitale-identiteitsoplossingen en hun innovatieve producten presenteren aan meer dan 9.000 Auth0-klanten wereldwijd.

Shiven Ramji, Chief Product Officer bij Auth0: "De introductie van Auth0 Marketplace is een grote mijlpaal voor het bedrijf en benadrukt nogmaals de vraag naar een schaalbaar identiteitsplatform. Door klanten de mogelijkheid te bieden om Auth0 volledig aan hun behoeften aan te passen, vergroten we hun vermogen om een veilige, allesomvattende identiteitsoplossing te bouwen. Auth0 Marketplace-partners vertegenwoordigen de integraties die van belang zijn voor identiteit/ Auth0 Marketplace opent de deur naar externe innovatie en maakt het voor onze klanten gemakkelijker om Auth0 te gebruiken als een echte hub voor identiteitsbeheer."

In 'Kennismaken met Auth0 Marketplace' is meer informatie te vinden over de manier waarop integraties zijn te ontdekken en in te schakelen; integraties waarmee bedrijven identiteiten optimaal beheren. Daarnaast organiseert Auth0 op 7 oktober 2020 een webinar waarin het uitgebreid ingaat op Auth0 Marketplace en de manier waarop deze catalogus klanten kan helpen. Ga naar de registratiepagina voor meer informatie. Bedrijven die deel willen uitmaken van Auth0 Marketplace vinden meer informatie op de pagina Auth0 Partners.

Over Auth0
Auth0 biedt een platform voor verificatie, autorisatie en beveiligde toegang voor applicaties, apparaten en gebruikers. Beveiligings- en applicatieteams vertrouwen op de eenvoud, schaalbaarheid en expertise van Auth0 om identiteit voor iedereen te laten werken. Auth0 bewaakt maandelijks meer dan 4,5 miljard inlogtransacties, beveiligt identiteiten zodat innovators kunnen innoveren en stelt internationale ondernemingen in staat om hun klanten over de hele wereld betrouwbare, superieure digitale ervaringen te bieden.

Ga voor meer informatie naar https://auth0.com of volg @auth0 op Twitter
Laatste van Auth0

Bot Detection van Auth0 verlaagt de effectiviteit van credential-stuffing-aanvallen tot 85%

Vraag naar identiteitsbeheer stimuleert toename van Auth0-partners
Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen

Logo LVTPR
Auth0 contact

Logo Auth0

Auth0 sociaal

Auth0 tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen